יום רביעי, 14 בספטמבר 2011

יקום מקביל

בואו נתחיל מגילוי נאות, כדי שלמגיבים יהיה קל יותר למקד את מטר הגידופים שבטח אחטוף בגלל הטקסט הזה: אני לא ימני. אני חושב שההתנחלויות הן טעות. אני גם לא שמאלני קיצוני. אני מתנגד לסרבנות, וחושב שצריך לשרת בכל מקום אליו ממשלת ישראל שולחת אותי ברשות ובסמכות, ואני חושב ששינויי מדיניות עושים דרך הקלפי ולא דרך פעולות פרטיזניות של יחידים.

יריתם את הקללות? כבר לחצתם על "הגב"? יופי. זה אומר שנשארנו רק עם אלה שבאמת רוצים לקרוא על החודש הכי הזוי שהיה לי אי פעם על מדים.

כשאני כותב את זה, אני נמצא כמה שעות לפני שחרור מ- 26 ימי תעסוקה מבצעית בגזרת בנימין. באמצע אוגוסט, שבועיים לפני סוף החופש הגדול- ימים בהם אין קייטנה ואין גן- השארתי את אשתי עם שתי הבנות הקטנות שלנו והלכתי למילואים.

הגזרה שלנו, אמרו לנו החבר'ה מהפלס"ר שהחלפנו, דווקא די שקטה מהצד הפלסטיני. אלו היו ימים של סוף רמדאן, כשצה"ל ממעט ככל האפשר את החיכוך עם המוסלמים בחודש הכי קדוש להם בשנה. "אז מה האיומים פה?" שאלתי את החמ"ליסט שהחלפתי. הוא הסתכל עליי במבט של אחד שיודע, מבט כזה של מקומי שמסתכל בשעשוע על התייר שלא מכיר מימינו ומשמאלו ואמר לי "האיום מספר אחד פה זה שאתה לא יודע מי האויב הגרוע יותר".

טוב, חשבתי ביני לביני, יאללה נו. נזרום. כמה גרוע זה כבר יכול להיות. רק תעסוקה מבצעית. אני עושה כאלה במילואים מאז שנת 1999. קטן עליי.

זה התחיל יום או יומיים אחרי שעלינו לקו. מאחד המאחזים הלא חוקיים פה עלו מולי במוטורולה וביקשו שנשלח דחוף את הסיור כי הם מרגישים מאויימים על ידי פלסטינים. חדשים בגזרה כמו שהיינו, לא שאלתי שאלות ומיד שלחתי – אז בסדר, זה מאחז לא חוקי, אבל הרי הם "משלנו", לא? יהודים וישראלים והכל. כשהסיור הגיע, המש"ק תיאר לי זאת כך: שתי פלסטיניות זקנות, כל כך זקנות שייתכן ונלחמו נגדנו כבר ב- 48, באו לקטוף שקדים מהמטע שלהן, שנושק למאחז שנמצא מעליו. המטע רשום על שמן בטאבו, לפי החטיבה המרחבית. ושתיהן מצאו עצמן מורחקות מהמטע על ידי שני גברים בני עשרים ומשהו, חמושים מכף רגל עד ראש ועם כלב עצבני.

והמתנחלים מספרים שהם המאויימים, כן?

כשהבהרתי לבחורה שהתקשרה מהביטחון של המועצה שזה השדה של הפלסטיניות ואין לנו שום כוונה להפריע להן אלא להיפך – לדאוג שלא יפריעו להן המתנחלים – היא זעמה. היא סיננה לעברי שהסדירים תמיד גירשו את הפלסטינים ולמה פתאום שינינו מדיניות ומי אנחנו בכלל. הזדעזעתי.

התחלנו להבין למה התכוון הבחור מהפלס"ר.

כשזאביק הרס"פ התקשר אליי אחרי כמה ימים, כבר ממש הבנו למה הוא התכוון.

זה היה ב- 4/9. הייתי בבית (יצאתי לחופש כדי לעזור לאשתי עם תחילת שנת הלימודים של הבנות בגן – לפחות את העזרה הזאת מגיע לגיבורה הזו לקבל). במגרון פינו והרסו שלושה מבנים.

ואז המחבלים יצאו מחוריהם.

זה התחיל עם הבערה של צמיגים על כביש 60, הכביש הראשי בגדה המערבית. בכל פעם שיש חסימה על הכביש יש חשש שמתנחלים ייתקעו בפקק האדיר שמיד נוצר (בכביש נעות עשרות אלפי מכוניות כל שעה) ויהוו מטרה נייחת וקלה למחבלים פלסטינים. הסיור הרכוב זינק לנקודה, ואיך שהגיע לשם, חטף מטר של בלוקים שנזרקו מהמבתרים שמעל הכביש, מהצד של ההתנחלות שאת שמה לא נזכיר פה, ותיכף אסביר למה.

החבר'ה זיהו בבירור את הצעירים עם מסכות הסקי זורקים עליהם את הבלוקים מגובה של כ- 10 מטרים מעליהם –להיפגע מבלוק שנזרק מגובה כזה, זה ריסוק גולגולת במקרה נס, או מוות במקרה הסביר יותר. הזורקים התחילו לרוץ בחזרה לעבר ההתנחלות. א' כבר התכוון לירות להם לרגליים, לפצוע את המחבלים ולתפוס אותם, אבל בגלל שהוראות הפתיחה באש מאפשרות ירי רק תוך כדי הזריקה ולא אחריה, הוא לא ירה והם נמלטו. העקבות, גילה הגשש מיד, הובילו למבנה שנמצא ליד שער ההתנחלות. עקבות נוספות הובילו לאחד המאחזים.

ואתם לא שמעתם על זה, או על בקבוק התבערה שנזרק ליד אחד הישובים היהודיים שבאזור צומת תפוח לעבר ג'יפ של מג"ב, או על זריקות האבנים לעבר רכבים צבאיים שהיו כמעט בכל הגזרה – והכל בוצע מתוך או בסמוך להתנחלויות ומאחזים.

לא שמעתם על זה כי צה"ל לא מדווח, מסתבר, על אירועי תג מחיר שמופנים לעבר חיילים. לא שמעתם על זה, כי רוב הזמן מי שיושבים פה הם חיילים סדירים שבטוחים שככה זה, ואין מה לעשות נגד זה.

לא שמעתם על זה, כי זה אחד הסודות הגדולים שיש. כי לא מספרים לכם שבארץ בנימין יש יקום מקביל שבו החוקים שאנחנו מכירים, של מי בעדנו ומי נגדנו לא עובדים. כי לא מספרים לכם שיש מחבלים יהודים, והם לא שונים מהמחבלים הערבים פרט לעובדה אחת – על המחבלים היהודים שומרים אלו שאותם המחבלים היהודים מנסים להרוג.

ולמחרת הגעתי לאותו ישוב, ממנו יצאו אלו שניסו לרצוח בזריקת בלוקים את החבר'ה מהפלוגה שלי, וכאילו כלום. הכל שקט, הכל נינוח – כלום לא קרה שם פחות מיממה קודם. הרבש"צ, שמקבל את משכורתו מהצבא, עדיין מסתובב עם הטנדר שלו. אנשים קונים במכולת. אז מה אם רק אתמול ניסו לרצוח שם חיילים? זה לא נוגע לתושבי היישוב ה"ממלכתי" הזה. הם הרי גאים באחוז הקצינים בקבע. באולפנא ובמכינה ועוד כל מיני דברים שכאילו הופכים אותם להיי סוסייטי של הגדה המערבית.

הם פשוט מעדיפים לא להיזכר שגדלים אצלם מחבלים.

ב- 7/9 היה הפיגוע של המתנחלים בסדנה בבית אל. אני לא רוצה להרחיב יותר מדי את הדיבור על סדרי האבטחה במחנה החטיבה המרחבית שם בוצע הפיגוע, אבל נאמר זאת כך: הוא תוכנן מתוך הנחת עבודה שהמתנחלים הם בעדנו והם לא האויב. לכן להיכנס לשם מהצד ה"ישראלי" זה קל יותר מאשר להיכנס לפארק הירקון, לצורך העניין.

המתנחלים שעשו את הפיגוע ידעו מה עושים. הם ריססו כתובות "תג מחיר" על הרכבים שעדיין לא עברו טיפול, הרכבים המושבתים, והרכבים שכבר תוקנו אבל הושארו שם בלילה עברו טיפול שונה מסתם גרפיטי: המחבלים היהודים פתחו את מכסה המנוע וקרעו את החיווט של הרכבים הצבאיים (אלו שבהם צה"ל משתמש כדי להגן עליהם, כן?), ונכנסו מתחת לרכב כדי להשחית את הבלמים.

אני לא יודע איך זה בספר החוקים של היקום המקביל של ארץ בנימין, אבל במדינת ישראל ממנה באתי ליקום המקביל הזה, כשחותכים לרכב את הבלמים זה כמו לנסות לרצוח את הנהג.

ניסיון לרצח. כמה פשוט, ככה מזעזע.

והם לא הסתפקו בזה, המחבלים בני דת משה – הם גם שפכו סוכר לתוך מיכלי הדלק של ה- D9, הטרקטור העצום שמסיבות מובנות לא ארחיב פה מה תפקידו בסיטואציה של קרב עם מבוקש, אבל בלעדיו הסיכוי של הכוח לצאת בלי נפגעים מקרב עם מבוקש מבוצר יורדים דרמטית.

הבנתם? ניסו לרצוח את מי שינהג בכלים, ואם זה לא יצליח – לפחות הם מונעים מצב בו חלילה לא יהיו לצה"ל נפגעים בסיטואציה של קרב.

הם אשכרה ניסו לרצוח אותנו! על באמת!

וסביר שגם על זה לא הייתם שומעים אם לא היו מילואימניקים כמוני בגזרה. כאלו שמבינים שמה שקורה פה, מצב שבו אלו שנקראנו להגן עליהם מנסים לרצוח אותנו הוא מצב שהמילה הזוי לא מתחילה לתאר אותו.

וכך זה נמשך עד יום השחרור. ביום שישי האחרון, זה הגיע למצב בו בגזרה השכנה לנו השליכו יושבי מאחז אבנים על החיילים הסדירים שנמצאים שם כדי להוות פעולת הסחה לחברים שלהם מהמאחז שירדו לעמק כדי לעקור ולשרוף זיתים של פלסטינים. כן כן, מה ששמעתם –  יוצא שהפלסטינים הם אלה שצריכים את ההגנה של צה"ל ביקום המקביל הזה.

במוצ"ש הנערים של התנחלות אחרת בגזרה החליטו שמשעמם (סצינת המסיבות בבנימין לא ממש מתרוממת, מסתבר) אז הם שמו שלטי תג מחיר בכניסה לישוב, סתם, כדי שכל הכוחות שלנו יוקפצו. כשהחפ"ק הגיע לש"ג של הישוב הם נקרעו מצחוק. הנה, הם שוב דפקו את הצבא.

הצבא ששומר עליהם, ושבלעדיו אין להם שום יכולת להישאר לגור פה אפילו חמש דקות. לא בחיים, בכל מקרה.

כי ככה זה ביקום המקביל פה. אין פה טובים ורעים. יש פה רעים ורעים יותר. מחבלים יהודים ומחבלים ערבים ובאמצע חיילים אומללים שכולם כולל כולם הפכו לברווזים במטווח. למטרות לפיגוע.

ולפני שתתחילו לקלל אותי או את המתנחלים או גם וגם, חשוב לי להבהיר: לא, אני ממש לא מנסה להכתים פה את כל המתנחלים באשר הם. ברור לי שמדובר בקבוצה קטנה של מחבלים. הבעיה עם המתנחלים זה שהם פחדנים.

הרי רוב תושבי הגדה המערבית היהודים לא עוסקים בטרור נגד צה"ל. הרי הרבש"צים, ומזכירי הישובים, וחברי מליאת מועצת יש"ע והמדריכים של בני עקיבא וכל המי ומי שלעולם כנראה לא יצביעו כמוני, הם לא כולם מחבלים ממש כמו שלא כל הפלסטינים מחבלים.

אבל נדרש מכם אומץ, מתנחלים. אומץ!

אני לא מצליח להבין איך תושבי ההתנחלות ה"ממלכתית" שבניה זרקו עלינו בלוקים לא עמדו בש"ג של הפלוגה ששומרת על חייהם עם עוגות ומכתב עליו כתוב "סליחה". אני לא מבין איך ראש מועצת בית אל לא הוציא את כל תלמידי הגנים ובתי הספר באזור שלו למבצע "חבק חייל" אחרי הפיגוע שהיה שם.

אני לא מבין איך כל המתנחלים מחרישים, ומקבלים בדומיה את הפיגועים האלה. איך הם מתחבאים מאחורי ההודעה של "מועצת יש"ע" ש"מגנה בחריפות", ולא עומדים - בעצמם! באומץ! – ואומרים :די. מספיק. אנחנו מוקיעים ומקיאים את המחבלים מקרבנו.

קודם אמרתי שלא אכתוב באיזו התנחלות מדובר. הסיבה פשוטה: הרי אף פעם לא יתפסו את אלו שזרקו את הבלוקים על הסיור של הפלוגה, וממש לא בא לי לחטוף תביעת דיבה מראש הכפר שם, שפחדן מכדי להוקיע את המחבלים שהישוב שלו גידל – אבל גיבור גדול על התשקורת העוינת. מה גם שכל המתנחלים יודעים בדיוק על מי אני מדבר.

אני את המילואים האלה מסיים עם תחושת בגידה. תחושה שירו בנו בגב. אני מסיים אותם עם השאלה שהחבר'ה שאלו אותי כל הזמן: למה, לכל הרוחות, אנחנו נמצאים במקום שבו שני הצדדים שונאים אותנו.

הגיע הזמן שתכירו גם אתם את היקום המקביל שנקרא ארץ בנימין. מקום שאין בו חוק, ואין בו חן, ואין בו חסד, ואין בו רחמים. מקום שבו אנשים שונאים את שכניהם, ושכניהם שונאים אותם, וכולם שונאים יחדיו ומנסים להרוג בצוותא או בנפרד את הנציג של מדינת ישראל – את חיילי צבא ההגנה שלה.

המקום הכי נורא שהייתי בו מימיי. היקום המקביל. תודה לאל שחוזרים ארצה. מקווה לא לחזור שוב ליקום המקביל הזה לעולם.

167 תגובות:

  1. אנונימי14.9.2011, 18:14

    אתה גם נשמע קצת פחדן.
    מה הבעיה להגיד את השם של המקום, ואם אמת דיברת,
    אני לא רואה פה שום בעיה.
    אם כן ישנה פה בעיה, אז בטח שאי אפשר לבוא אל המתנחלים באותן טענות, לא?

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי15.9.2013, 13:27

      הוא נשמע יותר מיואש מפחדן. לא כל אדם רוצה להלחם בתחנות רוח - בין אם הן בראש שלו או במציאות.

      מחק
  2. אנונימי14.9.2011, 18:27

    תתעלם מהטוקבק הקודם - כל הכבוד!

    אתה פועל כמו שצריך - ואני מקווה שיהיה השלכות לפוסט זה.

    השבמחק
  3. אנונימי14.9.2011, 18:34

    אין פחדנות בהימנעות מצעד שאין בו תועלת כמו כתיבת שם של התנחלות אשר:
    1. לא תעשה הבדל, כי גם ככה האנשים המעורבים יודעים במי מדובר, ולאנשים שאינם מעורבים לא באמת משנה באיזו התנחלות מדובר.
    2. תחשוף את הכותב להתנכלויות.

    התנהגות המתנחלים היא סיפור אחר, כי הם צריכים לצאת להגן על האנשים שמסכנים את חייהם בשביל להגן על הבתים שלהם. במקום זאת הם יושבים בבתים ולא עושים כלום בזמן שפרחחים ופורעי חוק משביתים רכבים של צה"ל -- ואז, אם תהיה חדירת מחבל לתוך היישוב שלהם, מי יוכל לבוא להצלתם בדיוק?

    הפוסט שכתבת הוא מאוד חשוב. אני הפצתי אותו בפייסבוק ואני ממליץ לכולם להפיץ אותו גם כן.

    השבמחק
  4. עצוב, אבל ידוע. לצערי הקריצה הזאת קיימת כבר מעל 20 שנה. ככה זה כשיש לך ממשלה פחדנית.

    השבמחק
  5. אנונימי14.9.2011, 18:44

    תחזור בשלום. תודה על שהלכת לשרת. עקבתי מרחוק ודאגתי וכעסתי וכאבתי ואי אפשר ככה יותר. לא מקובל עלי ששולחים אתכם לשם. מספיק ודי.

    השבמחק
  6. אני מאוד עצובה לקרוא על היקום המקביל הזה.
    אני מקווה שאולי כשמגיעים לשם חיילים מבוגרים, כמוך, הם מצליחים לדבר עם מי שהם פוגשים ולהסביר דבר מן האבסורדיות של הסיטואציה.

    השבמחק
  7. גם אני הייתי נאיבי כמוך. אבל בגיל מתקדם יחסית (38 ומאות ימי מילואים רובם בשטחים, כולל 35 יום כאשר אשתי חודש אחרי לידה) הודעתי לצבא ה... לישראל (השלם את החסר) שלשטחים אני לא הולך יותר ושישלחו אותי לאן שהם רוצים בתחומי הקו הירוק. כמובן ששפטו אותי על סירוב ובזה התחיל תהליך שסופו שחרור ממילואים.

    השבמחק
  8. אנונימי14.9.2011, 19:01

    זועזעתי. הגם שלא הופתעתי ממהות הדיווח, הופתעתי מעומק הגועל.
    לפתוח יקום מקביל לשלהם: לתעד בצילום את הארועים - ולהעניש את האחראים. כל דרעק מהסוג הזה - שישלם.

    השבמחק
  9. אנונימי14.9.2011, 19:15

    זו המציאות העצובה שבאמת מעט יודעים עליה, אלא אלו ששירתו ומשרתים שם.
    בספטמבר השחור, 1996, אם איני טועה, שררתתי כסדירניק בנחל בכפר דרום ולאחר ימים של לוחמה קשה עם מחבלים ערבים תקפו אותנו המחבלים המתנחלים בבוטות רבה.
    מבין למה לא פרסמת שם, הרי היו בועטים לך בתחת ואף אחד לא היה עוזר לך...

    השבמחק
  10. בתור ימני אני מאוד מזדהה איתך ושמח שאתה מציף את הדברים, יישר כוח, אני השכלתי !

    השבמחק
  11. תקרא לי תמימה, אבל... אבל... למה? מה הרעיון? מה הם רוצים? זה לא סתם וונדליזם, כאמור - מדובר במחבלים. המחבלים הפלסטינים רוצים להרוג יהודים ואת הצבא שלהם. מה האידאולוגיה מאחורי מחבלים יהודים?

    פשוט מזעזע.

    השבמחק
  12. אנונימי14.9.2011, 20:46

    כל הכבוד על הפוסט המצויין! על האומץ לכתוב אותו ועל הכנות. כל הכבוד לך גם על התרומה ועל כך שאתה עושה מילואים. אבל אולי אם כולנו נסרב לשמור על החיות האלה יחזירו סוף סוף את השטחים הכבושים? אני מבינה שאתה חש תסכול נוראי ולא רוצה לחזור לשם. אז אולי פעם הבאה לא תחזור?

    השבמחק
  13. חתיכת פחדן. מה אתה הולך לעשות שם מילואים?
    מה אם יקרה לך משהו? זה עדיין יצדיק את זה?
    עדיין תוכל להצדיק לעצמך את עצמך אם לא תוכל להגן ולפרנס את משפחתך?

    המצב מתקיים מסיבה אחת ויחידה, ושלא יהיה לך שום ספק.
    המצב מתקיים רק כי אנשים כמוך עדיין מגיעים לשם,
    פלוגה אחר פלוגה, קו אחרי קו, חייל פראייר אחרי חייל פראייר.

    תקום ותעשה מעשה, או תסתום את הפה ותמשיך לאכול את החרא הזה.

    השבמחק
  14. אנונימי14.9.2011, 21:37

    כל הכבוד לך, חיים, שאתה מציף את זה. רק תישאר בריא וטוב לב ואוהב אדם כמו שאתם. אין כמוך.

    השבמחק
  15. העביר בי צמרמורת הפוסט הזה. ולא בגלל שהוא אומר את האמת או שאני מגלה משהו חדש על היות חייל בצה"ל, בטח במילואים.
    האמת הזאת שהכתה בי, שזה "יקום אחר" היא נוראית. מעין הכרה שמחלחלת אליך מתוך המציאות הזאת. וגם זה, לא במובן של לגלות שככה זה בשטחים ושככה זה לעשות קו, אלא זה שגם אתה יכול לסגל נורא בקלות את ההכרה הזאת. ולקבל אותה כי ככה זה.
    תוך כדי שאני כותב, החצי העליון של המסך, מופיעה תגובתו של דני שאומר שלשרת בשטחים זו פחדנות ושצריך לעשות מעשה.
    פחדנות היא לעמוד מן הצד ולהרשות לעצמך לא לקחת בזה חלק. לומר שלי יש את הלוקסוס "לא להתלכלכך", זו מוסרנות מצדה הרע. ולרגע אני לא מצדיק מציאות של כיבוש. וזו סתירה מחורבנת, תשלום מחיר מחורבן שצריך לשלם. וזה מתח. מתח שצריך לעמוד עליו, לא לדלג אותו.
    וזה העניין, להיות דווקא שם, עם כל החרא, ולא לתת לזה להיות יקום אחר. ולא לתת לזה להיות מופרד מהחיים ולא להפסיק להאבק על איך שהמדינה הזאת נראית.
    אבל זה רק מהפרספקטיבה של המש"ק שבשטח. יש עוד לא מעט דברים שצריך להבין מהפוסט הזה.

    השבמחק
  16. בוקר טוב. מוזר מאוד שלא שמעת על זה עד כה, ושרק לאחר שחווית את זה ככה, באופן שאתה לא יכול יותר להתעלם, אז אתה מבין את המשמעות. ומה נראה לך, זה התחיל אתמול, היום? זה תוצאה של משהו שמתבשל פה כבר שנים רבות!!! השאלה שלי אליך, וגם אני אחד שעושה מילואים, היא מה אתה הולך לעשות בנידון ואיך תתמודד עם האמת שגילית?!

    השבמחק
  17. אנונימי14.9.2011, 22:34

    בזכות דיווחים כאלה חשוב שגם אנשים שאינם ימניים ישרתו בשטחים. המון חברים שלי חלקו את הלינק הזה בפייסבוק הערב ואי מקווה שזה יתגלגל לידיו של עיתונאי אמיץ שירים סיפור רציני. ברמת השטח, אני תוהה, האם המפקד בשטח לא נוקט בפעולות כלשהן שיזכירו למקומיים את חישובת נוכחות הצבא לתוחלת חייהם? כמו למשל להגיע באיחור רב או להבריז לקריאה אמיתית אחרי מה שעשו אותם ילדים? פשוט להזניח אותם קצת בגבולות הסביר עד שיתעשטו?

    השבמחק
  18. אנונימי14.9.2011, 22:41

    כל הכבוד לך שיזמת את הפוסט הזה ואני מקווה שלא תיאלץ לעשות שוב מילואים במקום כזה.
    יצא לי לצערי, במהלך 7 שנות שירותי בצבא, להעביר לא מעט זמן במחיצת מתנחלים בגדה ולמרות שבהחלט מדובר במיעוט, זהו המיעוט שמוכיח שכשאנו היהודים נמצאים באותה סיתואציה כמו הפלסטינאים, אנחנו בדיוק אותו הדבר.
    אם זו לא הוכחה שצריך לצאת מהגדה בהקדם האפשרי, אני לא יודע מה כן.

    השבמחק
  19. אנונימי14.9.2011, 23:44

    זה לא כל כך שונה במדינת יהודה, לפחות נכון לזמן ששירתתי שם. כמו מתנחלים שמתפרעים והורסים את השוק הסיטונאי של חברון ואחרי חצי שנה מבקשים למען הסדר הטוב מצהל לפנות על חשבונו כמובן את ההריסות לקראת פסח תחת התירוץ שאולי יחביאו שם מטענים.

    או הבחור המצוין שעשה לי פרצוף כי אמרתי לו שאין לי כוונה להרוס את הבניין הפלסטינאי שהיה שם כשניקנו להם את השוק (הפלוגה שלי היתה פלוגת הנדסה קרבית, מהסוג המפעיל בן השאר את הדחפורים שעליהם דיברת)

    או האבן שהרכב שלנו קיבל ליד אחת ההתנחלויות ושלא לדבר על החבלה בכלים שנעשו בתקופת ההתנתקות, בכפר דרום היו שלושה שחפורים שכל מטרתם היתה לפתוח צירים ולמגן את כפר דרום, כולם עברו חבלה בדמות גרפיטי על השמשות, סתימם האגזוז בחומר בידוד, הכנסת סוכר למיכל הדלק וקריעה של הצינורות האידראולים.

    מדובר בכלים שהיו שם מאז שאני זוכר את הגזרה הזאת, פותחים את הציר סביב כפר דרום כל בוקר ולא היתה להם מטרה אחרת מלבד הגנה על כפר דרום, האנשים שם והכוחות שם.

    השבמחק
  20. תודה רבה, לי חידשת. חשוב לדעת

    השבמחק
  21. אנונימי15.9.2011, 0:13

    אני לא בשוק, זה היה די ברור לי איך המתנחלים מתנהגים.
    אני חושבת שצריך להעמיד אותם במקום, אה, לא אי אפשר הם דתיים כל מה שהם עושים הוא קדוש.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי1.3.2012, 1:50

      תסתום את הפה שלך.. שלא תעז לפתוח את הפה שלך על המתנחלים י'שמאלני מסריח ומדבר איתך בן אדם שלא דתי אבל יש לו חברים דתיים והיית מת להגיע לקרסוליים שלהם

      מחק
    2. קפץ לפה איזה בריון

      מחק
    3. ‪ דוד נדיר14.5.2022, 14:38

      לאנונימי שהגיב איזה פחדן אתה שאינך חושף את שמך אבל מגנה אנשים אינך מכיר כי אתה לא מסכים עם דעותיהם . תתביש

      מחק
  22. חיים, שלום ותודה על דבריך. אני דווקא כן מציעה לך לחזור לשם, אבל בתור פעיל. הנה, עוד מעט מתחילה עונת המסיק שבמהלכה פעילות ופעילים (פעם רק מהשמאל הרדיקלי, היום זו כבר נחלת רבים) יוצאים למסוק זיתים במטעי הפלסטינים. כשאתה בא לא בתור חייל (שלתפיסת בנות ובני העם הכבוש, גם אם לא לתפיסתך, בא להבטיח את מעשה הנישול והכיבוש), המפגש עם המארחים הפלסטינים אחר לגמרי. אני מבטיחה לך שתהיה לך חוויה ושתחכים מאוד. לפרטים אפשר להצטרף לקבוצת הפייסבוק קואליציית המסיק. כל טוב, עדי

    השבמחק
  23. אנונימי15.9.2011, 0:22

    כל הכבוד על החשיפה. מומלץ ביותר להיכנס לאתר של "שוברים שתיקה" ולקרוא כמה עדויות, מספיק שלוש או חמש. קשה להבין איך הארץ לא מזדעזעת מהעדויות שם. המעידים לרוב הם חיילים לא מהשמאל הרדיקלי ולא מהימין הקיצוני. פשוט חיילים שהאמינו שהם משרתים את המדינה או כאלה שביקשו לשנות מבפנים, ולאט לאט הבינו את השיטה. סליחה, לא מומלץ, חובה!

    השבמחק
  24. גם אני ימני, והמתנחלים שעשו את זה הם פשוט מחבלים, בדיוק כמו שאמרת. אין קשר בינם לבין להיות "ממלכתיים", והחברה הדתית-לאומית מפולגת למדי בהיבט הזה. עצוב מאד.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי1.3.2012, 1:53

      אתה בכלל לא ימני ואל תכנה את המתנחלים -מחבלים!!!!

      מחק
  25. LOOOOOOOOL. גיבור השמאל החילוני, חמוש מרגל ועד ראש, שמסתתר בג'יפ ממוגן עד לעייפה, מפחד מכמה ילדים מסכנים עם פאות.

    פעם ברחתם רק מילדים ערבים, היום גם מיהודים צנומים. גבורה ציונית במלוא תפארתה...לא נותן למדינה שלכם אפילו 10 שנים.

    השבמחק
  26. אנונימי15.9.2011, 1:19

    מעניין שכל התגובות כתובות באותו סגנון (אולי מגיב אחד או שניים שחוזרים על עצמם)איני שולל את דבריך לגבי העובדות.השאלה היא מהן הסיבות שנוצר מצב כזה? אולי בגלל שהמתיישבים ביהודה ושומרון איבדו את אימונם בצבא?אותו צבא שבא לעשות ''פיגוע'' באמצע הלילה כמו צבא של גנבים והורס בתים? אותו צבא שממדר חיילים ועוברים תחקירים לגבי דיעות פוליטיות מחשש שהם ידווחו על פינויים אותו צבא שגירש שמונת אלפים מתיישבים מבתיהם והחיילים עברו הכשרה פסיכולוגית כדי לעשות את זה.אני מרחם על החיילים והקצינים בדרגות הנמוכות להם אין השפעה.אבל כמעט כל קצין ממג''ד ומעלה עוברים סינון כדי לקבל מפקדים מהצד הנכון של המפה.המתיישבים לא יקיאו ולא יוקיעו את ה''מחבלים'' כי אלה עושים את העבודה השחורה שכמעט כל מתיישב היה רוצה לעשות אבל לא יכול, כי הוא חושש לאבד פרנסה ,משפחה,ועוד עשרות סיבות אחרות טובות יותר או פחות. ולסיום סיפור קצר מהצד השני
    אישתי ובני נסעו בערב בכביש לכיוון מודיעין ליד נעליןארבעה מכוניות חטפו אבנים כולל של אישתי
    בני חטף אבן ונפצע בפניו. לאחר פינוי לבית החולים וכמובן הגשת תלונה במשטרה (אגב שלא עשתה כלום אבל כלום בנדון עד לכתיבת שורות אלה) חזרתי למחסום כדי לברר מה הצבא עשה. להפתעתי התברר שלא הוציאו אפילו סיור למקום.מה שעשיתי זה ליצור קשר עם המג''ד ואמרתי לו שאם הוא לא מביא עוד אותו ערב את זורקי האבנים ומיידע אותי אני אגרום לו לרדוף אחריי בתוך הכפר כי אני אכנס לשם עם נשק ואעשה בלאגן שלם. מיותר לציין שאחרי זה התחילה פעילות צבאית במקום. אז ליבי ליבי אליך ואל שאר החיילים אבל את תיסכולך אתה מפנה לכיוון הלא נכון!!
    תפנה אותו לפיקוד של הצבא שגרם להתמרמרות ולחוסר האימון של המתיישבים.

    השבמחק
  27. אנונימי15.9.2011, 1:39

    פוסט חשוב, אמיץ ומחכים.
    לא יודע למה, אבל הוא הביא לי אסוציאציה לשיר הזה:
    http://www.youtube.com/watch?v=_ha9khRLQTI

    למגיב שדיבר על כך שיש "סינון" בקצינים מרמת המג"ד - החיים בצד השני הם כנראה באמת הזיה די גדולה, המצב היום בדרגי השטח הוא בדיוק הפוך, צה"ל באיו"ש מורכב מאחוזים הולכים וגדלים של יוצאי התנחלויות, שאפשר בשקט להכליל על נטייתם הפוליטית. זה הולך להתפוצץ לנו בפנים.

    השבמחק
  28. אנונימי15.9.2011, 2:07

    לאן נסעת ? מאיפה? מתי זה היה? מה הקשר בין הפינוי? ליום יום ביהודה ושומרון למה לא נסעת באוטובוס ממוגן שהמדינה מסבסדת? מה המשטרה אמורה לעשות בשטח הפתוח לחקור? אתה אולי רוצה שכל פעם שתיסע שם על הכביש המגד בכבודו ובעצמו יסע על ידך
    זה מערב פרוע שם ועושים את המקסימום בתנאים הקיימים לא רוצים להבעיר את השטח אם הצבא צריך להתעסק כל הזמן בחיכוך בין האוכלוסיות ואתם לא בידיוק מסייעים... אתה יודע קוראים זאב זאב וכשהבן שלך נפגע בפנים (שיהיה בריא) אז באמת אף אחד לא מגיע תשאל את עצמך איך דבר כזה קורה ואיך באמת קרה הפינוי אולי כי זה כבר לא מפעל ציוני אלא מפעל בעייתי אתה מודה שכל אחד היה רוצה לעשות את העבודה מהי אותה עבודה? נקמה? עקירת מטעי זיתים?

    השבמחק
  29. אנונימי15.9.2011, 6:56

    לא שהייתי מוכן להגיע לשם שוב במקומך, אבל אם כן, בפעם הבאה וידאו.

    השבמחק
  30. אנונימי15.9.2011, 8:35

    אמנם אינני נמנה עם דיעותיך הפוליטיות אך מזדהה איתך באופן גורף בנושא זה ואפילו מצאתי לנכון לפתוח על כך דיון בקפה דה מרקר בקהילת אקטואליה על מנת לנסות להעלות את הנושא לסדר היום הציבורי

    שמעון

    השבמחק
  31. מה לעשות, הייתי על פלנטה אחרת. נתנו לי הוראות, ביצעתי. זה היה נורא, אני קורבן של המערכת, אבל החוש המוסרי שלי מאפשר לי לשנות את המערכת רק מבפנים. כל מי שחושב אחרת ממני הוא סתם אנארכיסט או סמולני. יא אללה, אני כזה קורבן, כל כך מלא רחמים עצמיים...

    השבמחק
  32. לא מבינה אתכם המילואימניקים - קומו ותכריזו שאתם לא מוכנים להגן עליהם יותר. חד וחלק. תגיעו למילואים. שבו בבסיסים. אל תזוזו ממקומכם. אין שום סיבה שתסכימו לכזה דבר - להגן על מי שתוקף אתכם כך.
    אני לא מאמינה שאם עשרות או מאות מילואימניקים ינהגו כך תלכו לכלא. אני מאמינה שהמפקדים שלכם יתמכו בכם. אבל אולי אני נאיבית...

    השבמחק
  33. אנונימי15.9.2011, 10:12

    זעקת הקוזק הנגזל, כשרצחו את החברים ובני המשפחות של הילדים האלו שתקתם, כשגרשו אותם ואת חבריהם מביתם ושעשו פוגרומים כנגדם תוך שימוש בחיילי צה"ל שתקתם , או מחאתם כפיים, שלא לדבר על כלי התקשורת וארגוני השמאל הקיצוני שהסיתו נגד הציבור הזה עשרות שנים.
    עכשיו כשזה מתפוצץ לכולנו בפנים אתם נזכרים לילל (וגם לנפח פעולות של ילדים למעשים חבלניים, מה שכמובן לא עשיתם באינתפדות למינהן...) אתם ההורים של המפלצת הזו לא פחות ולדעתי אף יותר מאשר המתנחלים הממוסדים שקרועים בין העולמות, בגלל הלשון המזוהמת שלכם שהולידה טרור ומדיניות ממשלה שהפקירה אותם ואת רכושם (ועל הדרך גם את שאר אזרחי המדינה) לכל החפץ בכך.
    עכשיו הגיע הזמן שנתחיל לתקן, כי בהאשמות הדדיות (אתם רואים גם אנחנו יכולים...) לא נגיע לשום מקום.
    גילוי נאות התושב התגורר בבנימין בעבר וראה את התופעות האלו צומחות (אז אלו היו רק ניצנים) כיום מתגורר בירושלים בין השאר בגלל זה, בכל מקרה גם אם אתה צודק (ולדעתי אתה מגזים בתיאורים באופן חד צדדי) עם יללנות והטחת האשמות זה על זה לא נגיע לשום מקום.
    (מקוה שלא תצנזר אותי, בגלל חריפות הדברים)

    השבמחק
  34. אנונימי15.9.2011, 10:13

    לכל האנרכיסטים, כן כן זה מה שאתם, שלא מבינים שצבא זה לא מקום שכל אחד בוחר בו את המטרה שלו. תשמרו את ההמלצה שלכם להשתמטות לעצמכם... כל אדם בר דעת משמאל וימין מבין שאי אפשר לקיים צבא שבו כל אחד מחליט מה בא לו לעשות ומה לא מתאים לו.

    לכותב, טוב מאוד שפירסמת את זה.

    השבמחק
  35. חיים יקר - אני תושב מוותיקי בנימין , כאב לי מד לקרא את שכתבת ויותר כאב לי לדעת שזה מה שקורה לידי ואיני מודע לכך. טוב שחשפת את המעשים לאור השמש.
    יחד עם זאת אנא הזהר מהכללות , נכון, סייגת את האשמותך לקומץ מחבלים יהודיים אך בכל זאת משתמע שאנו חיים ביקום מקביל ולא כך הוא.
    מכיוון שדברים לא נחשפים רוב הציבור לא מודע להם. אין לי ספק שזה רק ענין של זמן , ואני מקוה לא ארוך שתושבי בנימין יצאו ביד חזקה כנגד המחבלים הללו. רק השבוע פורסמו בפורומים פנימיים הפיגועים על כביש 60 שנעשו ע"י מחבלים יהודים וכבר יש עשיה והתארגנות שכנגד.

    ללא קשר לפני כשבועיים נערך בבנימין כנס ראשון של "ארץ שלום" מתנחלים מכל איו"ש התכנסו בעפרה לדון על "איך מתנחלים עושים שלום" אכן זזים דברים.
    בתקוה ש"תפילתך" לא לחזור אלינו יותר לא תתגשם.
    שנה טובה כתיבה וחתימה טובה
    יקי

    השבמחק
  36. קראתי בנשימה עצורה.
    אמנם ידעתי שזה קורה עוד מהתקופה שאני הייתי עושה מילואים באיזור.
    אבל כשאני הייתי שם זה היה ממש על אש קטנה, לא התרגשנו מכמה ילדים.
    אחרי שקראתי אני ממש מרגיש זעם.

    אני, אני בכלל ימני.
    אבל אני שונא קיצונים - של כל הצדדים.

    השבמחק
  37. אנונימי15.9.2011, 10:47

    תודה לך ולחבריך אשר שומרים עלי ועל משפחתי,תודה לכל החיילים באשר הם ,הסדירים ומילואיניקים,עצוב שיש בנינו עוכרי ישראל שמנסים להרוס אותנו בשקט מבפנים,לפורר את העם הישראלי ,או את מה שנישאר ממנו.
    שתהיה לכל חיילי צה"ל שנה טובה ותשמרו על עצמכם,אוהבת אותכם

    השבמחק
  38. בוא נתחלף.

    אוקי? בוא אתה תהיה לרגע מתנחל. אוהב ישראל וצה"ל. משרת במילואים (כמה ציני אבל אמיתי לגמרי) בגזרת בנימין לפחות חודש בשנה/שנתיים. וגר בישוב בבנימין. ממש כמוני. תנסה להחליף צד לרגע.

    עכשיו, אני קורא את הדברים שלך, וליבי מדמם.
    מדמם כי זה קרה, ומדמם כי נפגעת מזה. ולא רק כי אני מילואימניק בדיוק כמוך. כי אני כאזרח ומתנחל קטן בחוסר אונים נוראי.

    אין לי מושג מי לעזאזל עשה את הדברים הנוראים האלה. ואני מבטיח לך, באותו דם ליבי הכואב, שאם אני אשים עליו את ידי הוא יהיה באותו היום אזוק בתחנת המשטרה הקרובה, עם כל הפחד מהנקמה שתבוא לי ולילדי מאותם פורעי חוק. (ואגב, אולי פחד זה הוא המונע את אותם מעטים שיש להם מודיעין עליהם - להשתמש בו)

    השאלה היא איך למצוא אותם. הרי אלו חבורת נערים שמאסו בממסד. זה לא שאיזה רב התיר להם את מעשיהם או כל מנהיג או מורה דרך אחר. הם מצפצפים על כולם. וזהו מרד ההתבגרות שלהם. מרד שמזיק לכולנו.

    הטענה כי מחפים עליהם היא בורות ואי הכרת המציאות, בדיוק כפי שאני בבורותי לא ידעתי שישנם זריקות אבנים על לוחמי צה"ל **שלנו**. הם חבורה שמנותקת מהציבור הגדול של המתנחלים. זה הצבא שלנו, זה המילואים שלנו, זה הגזרה שלנו. רבאק! אני רוצה לראות את הנער שיעיז לזרוק אבן על ג'יפ שלנו. (שהב. קודקוד תושב אחד הישובים, והמ"פ תושב ישוב אחר) בוא. נראה אותך. אתה יודע מה? אולי זה הפתרון. לשים בגזרה חודש חודשיים פלוגה עם כ"א הכולל חבר'ה מהישובים. אנחנו כבר נדע איך להתמודד עם הזבלים האלה.

    אני אשמח לקבל ממך מידע ספציפי אודות המקרה הזה ולהמשיך לחקור אותו ברשותך. אשמח לארח אותך על קפה בביתי הקט שבבנימין ולהמשיך לדון בפתרונות.

    בהחלט הרמת להנחתה, והמשך יבוא.

    השבמחק
  39. חיים עשה השלם את השרות החשוב ומסור עדות מצולמת ל'שוברים שתיקה'
    זה יהפוך את המילואים שלך למשמעותיים בכל זאת.

    השבמחק
  40. אנונימי15.9.2011, 11:07

    וביקום המקביל שנקרא "מדינת ישראל שבתוך הקו הירוק" או היקום המקביל שנקרא "תחנות משטרת ישראל", מגיבים בזלזול כשאנחנו אומרים שאבנים מסוגלות להרוג ויש צורך להגיב בתקיפות על זריקות אבנים.
    המדינה מזלזלת בחיים שלנו והמשטרה מזלזלת בתלונות שלנו.
    אז אתכם אבנים כן יכולות להרוג? מאד מעניין.

    השבמחק
  41. אנונימי15.9.2011, 11:11

    ההתיחסות שלך לבני נוער עברינים ופעולות ה"חבלה" שהם עושים כראי לכלל החברה באזור הגאוגרפי שלהם מקומם מאוד.

    זה כמו לומר ש"בני טובים" ששודדים ואונסים בתל אביב מיצגים את כלל אוכלוסית תל אביב, ושעל התושבים להקיא אותם מתוכם.

    השוטרים התל אביבים יכולים להשמיע את אותם הטענות שאתה מעלה.

    פושעים הם פושעים ואתה לא צריך להשליך את הפשעים שלהם על כלל החברה מהם הם מגיעים!!

    השבמחק
  42. למיטב זכרוני, זה בליל המילים הבכייני והפאתטי ביותר שקראתי מימיי. כאילו, וואו. אתה ממש BETA MALE אמיתי.

    ולעניין: מכיון שצה"ל הצליח להשניא את עצמו גם על הפלסטינים וגם על היהודים בגדה, הוא צריך לעשות חושבים. אולי זה קרה בגלל שדבילים מסוגו של הכותב הם חייליו וקציניו, ואולי בגלל מדיניות הממשלות - לא יודע. אבל זה קרה, וצבא שאינו רצוי על ידי שום חלק מהאוכלוסיה באיזור הוא צבא שזכות הקיום שלו מפוקפקת מאוד, כמו גם זכות הקיום של הכותב המפגר שמצד אחד מחרים מוצרי התנחלויות ומצד שני דוחף את התחת שלו לשם למרות שאינו רצוי.

    השבמחק
  43. אנונימי15.9.2011, 12:12

    מדהים, אדם כתב משהו וכולם משתוחחים לו. הוא הוכיח משהו? הביא ראיות? הבהיר את כל מה שקרה? הביא את הסיפור במלואו? סיפר על המצוקה של הצד השני? על זה שכל אדם שגר שם מהווה חומת הגנה יעילה בשביל רוב תושבי הארץ?
    ולו מדובר בדברים שקרו באמת כיצד יסביר צה"ל את העובדה שכ"כ בקלות אפשר לחבל בכלי הרכב שלו? להזיק לציוד "מציל החיים" הזה.
    אין אני בא להצדיק את המעשים הללו אם קרו, אני רק מתפלא כיצד כולם מאמינים כ"כ בקלות לכל מה שמוכרים להם.

    השבמחק
  44. אנונימי15.9.2011, 12:15

    תודה על הפוסט.

    השבמחק
  45. אנונימי15.9.2011, 12:22

    מאחר והממסד מתייחס למתנחלים בצורה בזויה: http://www.news1.co.il/Archive/002-D-63286-00.html

    אז אל לו להתפלא שחלקים קטנים ורדיקאלים בהתיישבת מגיבים בתגובת 'אין ברירה', שכן הצבא אמור לעודד את הציונות ולתמוך בה, או שהוא אמור לבטל אותה?

    קרא את הכתבה ואח"כ את תגובה מס' 15

    השבמחק
  46. מה זה משנה אם הוא הוכיח או לא? הסיפור הגיוני, כי זה היה רק עניין של זמן עד שצה"ל והמינהל האזרחי ימאיסו את עצמם לא רק על הפלסטינים אלא גם על המתנחלים. וכל הכבוד למי שעשה את מה שעשה, חבל שזה לא היה בעוצמתיות גדולה יותר.

    גם האירים (שמצבם היה טוב יותר) לא נהנו לחיות תחת משטר צבאי, והתחילו לשרוף חיילים בריטיים בהמוניהם עם בקת"בים. אבל צה"ל אפילו לא פועל למען האינטרסים של המדינה *שלו*. נוכחות צה"ל בגדה היא פאשיזם אוטוריטרי לשם פאשיזם אוטוריטרי, אין בנוכחותן של חלאות נאו-נאציות מסוגו של הכותב בגדה המערבית שום תועלת והגיון מלבד מילוי התאוות הסאדיסטיות שמצויות בכל ערסאוואת מסוג BETA MALE שנבצרה ממנו יכולת השפעה באמצעים סטנדרטיים יותר.

    השבמחק
  47. אנונימי15.9.2011, 12:47

    Thank you for writing this, we need more blogs, posts, opinions, truths about your topic.
    I agree with you, the actions of a few but in the spotlight settlers is terrorism. They are terrorists. They are a threat to my country, for whom I fought and served as an officer in the military.
    They are a threat to the existence of the coutry I live in and pay my taxes to.
    They are a threat to other human beings, and cause harm and death.
    When will there be a law outlawing their behavior and the use of soldiers to protect them.

    Outlaw military protection of settlers!

    Outlaw military protection of settlers!

    השבמחק
  48. תומר כהן15.9.2011, 13:05

    תשמע.
    אני מתנחל.
    אני גר בבנימין. אולי בישוב שעליו אתה מדבר. אולי.
    שמעתי על תקריות תג מחיר. אבל אני אומר לך עם יד על הלב - אין לי שמץ של מוזג מי אלו המופרעים האלו. לא לי ולא לחברים שלי שאיתם דיברתי לא פעם.
    יש לי חשד, נכון. יש בישוב קבוצה של נוער מנותק, להוריהם אין שליטה עליהם, בטח לא לרב או לרבשץ. אין להם אלקים. המועצה עושה מאמצים לטפל בבעיות. אבל נוח להאשים אותם ואין לי שום הוכחה לכך.

    אני אומר לך שכמו שאתה לא מכיר את הפושעים בשכונה שלך, גם אנחנו לא. מבחוץ זה משנע שבישוב של 700 איש כולם יודעים הכל על כולם - זו אגדה.

    אני מבטיח לך שאם אגלה במי מדובר - אדוח בשמחה למשטרה. בשמחה, כי אותם פורעי תג מחיר מזיקים להתישבות היהודית ביש"ע לא פחות מהערבים.

    השבמחק
  49. אנונימי15.9.2011, 13:06

    דת היא האסון של העולם

    השבמחק
  50. שלום חיים, אשמח אם תוכל ליצור איתי קשר במייל musabackup@gmail.com. העברתי את מה שכתבת לגורמים בכירים מאד שרוצים לברר עוד פרטים ולטפל בנושא ברמה המערכתית הגבוהה ביותר. בברכה, משה

    השבמחק
  51. שי לעדן15.9.2011, 13:26

    תודה רבה על זה שטרחת וכתבת.
    ולכול אלו שמדברים על לנקוט פעולה. אני מסכימה אתכם שלעשות דברים זה מאוד חשוב, אבל גם לפרסם מה שקורה זה חשוב מאוד. ואם כול מי שרק מדווח יקבל טענות על למה הוא לא עושה מספיק התוצאה תיהיה אולי שכמה אכן יפעלו, אבל הרבה פשוט יפסיקו לדווח. אז להציע פעולות זה מבורך, אבל אולי כדאי לחסוך את הביקורת.

    השבמחק
  52. אנונימי15.9.2011, 14:20

    אולי אתה לא שמאלני אבל אתה בהחלט חי בבועה שלך.
    הפלדים הקיצונים של המתנחלים לא רואים במדינה סמכות או הגנה וקשה להאשים אותם לאור ה"ארועים" בשנים האחרונות (ר.ע. עמונה, התנתקות וכו')

    נ.ב. D9 הורס בתים, בגלל זה שמו לו סוכר במנוע.

    השבמחק
  53. מתיישב, בניימין15.9.2011, 14:30

    תומר כהן, מי שחושב שילדים ששפכו סוכר על בולדוזר וציירו כמה קישקושים מזיקים בדיוק כמו ערבים שרצחו את משפחת פוגל ופיצצו את מלון פארק הוא חולה נפש.

    אנשים כמוך צריך להוקיע מתוך כלל ישראל בכלל ומתוך ההתיישבות בפרט, לא את אנשי תג מחיר!

    השבמחק
  54. אנונימי15.9.2011, 14:50

    קראתי שוב את התגובה למעלה ורציתי רק להבהיר שאני לא תומך בפעולות האלו בשום פנים ואופן וחושב שפורעי חוק צריכים לתת את הדין.
    ובכל זאת תנסה רגע להכנס לנעליים של המתנחלים ותבין שהאשמה הכי גדולה פה היא של מדינת ישראל כי הילדים האלה (המחבלים היהודים לשיטתך) עושים את הדבר הכי הגיוני(שומרים על הבית, בדיוק כמוך) בדרך היחידה שהם מכירים. זו הברירה שמדינת ישראל השאירה להם אחרי שהיא הוציאה אותם מחוץ לחוק, מחוץ לבית ובסופו של דבר גם מחוץ לחברה (הרבה בזכות אנשים שקוראים לשטח בתוך ארץ ישראל שגרים בו יהודים: יקום מקביל, גדה, שטחים, מעבר לקו וכו')

    השבמחק
  55. אנונימי15.9.2011, 14:57

    אתם חייבים לקרוא את הפוסט הזה של אורי הייטנר, כי תמיד צריך להתייצב מול האמת ולהתמודד איתה, ולא לעוות את המציאות כדי לספק דלק לשנאה שבכם.

    http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=272685&blogcode=12742771

    אסי.

    השבמחק
  56. אנונימי15.9.2011, 15:17

    זוכרים שהיה רצף אירועים ב2010 שבו חיילי ישיבות הסדר בסדיר ומילואים ירו באזרחים פלסטינים סתם כך ואח"כ טענו שהם "חשו מאויימים"?

    אז אתם חושבים שמישהו מהם יושב בכלא?

    אה, וזוכרים את שגב לב-רן? קצין מילואים שהכווין מהחמ"ל של יחידתו מתנחלים כנגד חייליו-שלו, שזכו לאיומי סכינים מנערי גבעות (מעניין אם ירי במקרה של "תחושת איום" כזו היה עובר בשקט..):
    http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/797/704.html

    נחשו איזה עונש הצבא נתן לו? קידום בדרגה ובתפקיד!:
    http://www.haaretz.co.il/news/politics/1.1268389

    והנה תשתית יהודית-משפטית לביצוע פשעי מלחמה, שמוגשת לכם על ידי פרצוף-מתנחל קלאסי (משקפיים, זקן מלוכלך, כיפת סרוחה באחורי הראש ומבט היטלראי רדוף) בשם עדו רכניץ, שממליץ לצה"ל לרצוח אזרחים בשם דין התורה (זהירות PDF):

    http://maarachot.idf.il/PDF/FILES/2/112782.pdf

    הפרצוף-שטחים הזה עובד כ"מנהל מחקר" ב"מכון למשפטי ארץ", שלפי הגיידסטאר
    http://www.guidestar.org.il/Charity-Profile.aspx?CCReg=580365443

    ממומן על ידי הגופים הבאים:

    הקרן לטיפוח הרעיון הציוני
    FNC
    קרן ישראל
    אולמן (??)
    הרב שי בילט
    אמנה (תנועת ההתנחלות של גוש אמונים!)

    בועדת הביקורת של המכון יושב אחד מראשי מועצת יש"ו לשעבר פינחס ולרשטיין, שבשנים הרלוונטיות לדו"חות היה גם המנכ"ל של המועצה.

    בין ראשי המכון - משה בטיש מנכ"ל אולפנת עפרה ושנורר מקצועי, וטיפוס בשם דב דינר שכנראה מתעסק בתיירות לשטחים.

    השבמחק
  57. אנונימי15.9.2011, 15:43

    אל תשוב ליקום הזה אף פעם. אתה אדם מבוגר, אדון לעצמך, אף אחד לא יכול להכריח אותך להיות שם. אל תגן על המחבלים היהודים, כי בכך דמם של קורבונתיהם בראשך.
    שינוי מדיניות, ידידי, מתחיל באדם הקטן, לא בקלפי ולא בדיונים ארוכים. אתה כל כך טמון במערכתיות, שאתה לא מצליח להבין שאתה זכאי לעשות רק מה שאתה שלם איתו בחיים האלו. אתה לא עבד, ולא כלב, ובחרת לשרת בצבא מסיבה מסויימת, בדיוק כמו שמי שלא עשה צבא, עשה בחירה אחרת. כל המסגרות הקשוחות האלו, הן חומות מנייר. אף אחד לא באמת יכול להכריח אותך לכלום.

    סיימת את המילואים עם תחושה של בגידה, כי בגדת בעצמך ובערכים שלך .

    השבמחק
  58. היי חיים.
    כל הכבוד על מה שכתבת. אני מעריך אותך על אומץ הלב, ומקווה שאתה ממשיך עם זה לעיתונות. מישהו צריך לפוצץ את הסיפור הזה. אתה בדרך הנכונה.
    ואני במקומך לא הייתי מוכן לחזור לשם. אבל זה אני.

    השבמחק
  59. אנונימי15.9.2011, 16:13

    עד שיום אחד
    או שגולגולת של חייל תתרסק
    או שצעיר במסיכת סקי "ימצא את מותו" כמו שאומרים כשהצעיר הוא פלסטיני.
    ואז כולם יבינו שיש פה בעיה אקוטית.

    השבמחק
  60. טליה הדס15.9.2011, 16:15

    הוצאת לעז בקנה מידה גבוה. ראיה חד צדדית ומעוותת של המציאות. כולי תקווה שאת מציאות חייך האישיים אתה רואה נכוחה. עצוב מאוד לקרוא את זה ולא כי זאת המציאות

    השבמחק
  61. הדבר היחידי שנשמע נכון בסיפור שלך הוא שאתה לא ימני וגם זה בערבון מוגבל שכן אתה לא 'לא ימני' אלא שמאלני. לאהגיוני שמזכירת הישוב תזעיק אתכם לעזרה והמש"ק יפטור את הענין ב'שתי זקנות שיש להן טאבו על החלקה', לכאורה הוא זה שאמור לדעח מה קורה בשטח ולהיות בתיאום עם המזכירות ועם הצבא. נשמע מופרך. גם לא סביר שמתנחלים יבעירו צמיגים ולהסתכן בפקק תנועה כדי להשליך אבנים על צהל, הם לא עד כדי כך חסרי אחריות.יותר מכל לא סביר זה ההימנעות שלך מלציין את שם הישוב שממנו לכאורה הושלכו בלוקים על הרכבים שלכם, החשש שאתה רומז עליו מנקמה אישית בך אינו מבוסס על שום נסיון מסוג זה שהיה לך בעבר עם מתנחלים והחשש מ'תביעת דיבה' הוא 'סביר' תאורטית
    שכן אם ה'ארוע' שאתה מספר עליו אכו לא היה יש מקום להגיש תביעה כזאת אבל סביר להניח ש גם אם תנקוב בשם של התנחלות זו או אחרת, איש לא יטרח לנקוט נגדך באמצעי כלשהוא, האשמת מתנחלים בביצוע פשעים מכל סוג שהוא הינה חזיון נפרץ במחוזותינו ולא ידוע לי על תביעת דיבה שהוגשה כנגד מישהו מהמלעיזים.
    המניעים שלך לכתיבת הסיפור המפוברק ידועים ושקופים ואיו טעם להיכנס אתך לדיון מהותי בנושא , אבל האם כשאתה מתיצב למילואים עם כוונה 'לחפש' את המתנחלים אינך מרגיש שאתה במידה מסוימת מוליך אותם שולל ?,מועל באמון שלהם ?, קצת ?.
    ואם אתה כזה אדם מצפוני מדוע לא תבקש לשרת במקום שבו אתה לא שונא את האנשים שאתה צריך לשמור על בטחונם .

    השבמחק
  62. אנונימי15.9.2011, 16:33

    שלום חיים,
    קראתי את הפוסט פעמיים, ולמרות שלא עשיתי מילואים בשטחים אני מבין את הקשיים שחווית ומזדהה עמך עמוקות.
    עם זאת, אני לא יכול להזדהות עם חלק מן המגיבים אשר מחכים שיקום עיתונאי אמיץ ש"ירים מזה סיפור רציני". העיתונאים מכירים היטב את היקום המקביל הזה, כנ"ל הפוליטיקאים, כנ"ל תושבי ההתנחלויות, וכנ"ל חלק מן היושבים מן הצד המערבי של הקו הירוק.
    העלמת העין הקולקטיבית מזמינה החמרה של המעשים, וחבל שחלק גדול מן הקוראים מזדעזעים רק כאשר המעשים מופנים לאנשים מן הדת, הלאום, הצבע, או המין ה"נכונים". צר לי, גם איתם אני לא יכול להזדהות.
    היקום המקביל הזה יבלע את כולנו, ומי שלא רואה את זה בוחר שלא לראות את זה.

    השבמחק
  63. המפלגה הקטנה העניה החלשה וחסרת ההשפעה .15.9.2011, 16:38

    שלום חיים
    ביהודה ושומרון מתקיימים החיים האמיתיים .
    מי שחי ביקום מקביל כל השנה זה אתה .
    ואני אסביר מייד .
    שמעת כנראה על ציונות .
    זו התנועה של היהודים לחזור לארץ ישראל .
    ארץ ישראל זה לפי המפות שלבטח ראית בלימודיך בבית הספר .
    האמת היא שבכל השטח הזה יש ערבים . מה שנקרא - פלסטינים .
    לפני 120 שנה הם היו מעטים והם התרבו במקביל להתיישבות היוהידית החדשה ==> כלומר הציונות .
    לידיעתך מלחמת תש"ח לא הסתיימה !
    אין הסכם בין הפלסטינים הערבים לבין הפלסטינים היהודים , כפי שהאום הגדיר בהחלטתו מיום 29/11/47 .
    מתנהלת מלחמת אזרחים בשטח שהיה המנדט הבריטי לארץ ישראל .
    ממשלות ישראל לדורותיהן נמנעו מגירוש הערבים בשנת 1967 . פעולה שבשנת 1948 כן נעשתה . את הגירוש מנע משה דיין . כן . הלוחם המהולל .
    מאז אנחנו היהודים נמנעים מקיום הציונות מעבר לקו שביתת הנשק עם הממלכה ההאשמית .
    מלבד מעט ישובים שנקראים התנחלות .
    למה התנחלות ?
    נהלל , חדרה , רחובות , באר-שבע , אשדוד , הם התנחלויות או ישובים ?

    כן אדוני . אתה צריך שיסובבו לך את הראש לךכוון הנכון .
    ואני מוכן לעשות את זה בשבילך , כי אתה במובן מסויים - אחי .
    אני גר בחיפה אבל אם תזמין אותי לפגישה שתארגן עם עוד כמה אנשים שחןושבים כמוך , אני אבוא לגוב האריות .

    שלך בידידות
    אריה
    וכתובתי
    gyuri2007@012.net.il

    גם לשמאלנים אחרים אני מוכן לבוא .

    השבמחק
  64. אנונימי15.9.2011, 16:38

    תודה.

    ריגשת.

    משתפת

    השבמחק
  65. חיים, תודה על הפוסט.
    לא הייתי מודע לחומרת הדברים. הדיווח חשוב, ואל תתן לכל המתלהמים, בין אלה משמאל שטוענים לשא עשית די, ובין אלה מימין שטוענים שצהל הוא האשם, לגרום לך להרגיש רע. עשית מעשה אמיץ ומוסרי.
    ישר כוח.

    השבמחק
  66. אנונימי15.9.2011, 17:12

    אני מקווה שעכשיו אתה כבר יודע מי האויב

    השבמחק
  67. פרסמתי את הרשומה אצלי בפייסבוק. היא עוררה המון הדים ושיתופים, ומה שהכי מפחיד - הרבה משרתי מילואים וסדירניקים שאישרו לי שכל מילה אמת. שאלו החוויות שלהם. כולל כאלה שהיו שם לפני שנים ואומרים שכבר אז המצב היה כזה, ושירות מילואים לשירות מילואים זה רק מחמיר.

    אין לי משהו קונרקטי להגיד או לתרום. אני רק מתחילה לעכל את הדברים האלה ולהבין את המצב לאשורו.

    השבמחק
  68. אנונימי15.9.2011, 19:10

    אל תתייחס לפחדנים שמאשימים את הצבא בהתנהגות הפרועה של חבריהם. צה"ל הוא בסך הכל צבא והוא לא קובע מדיניות; הוא מבצע את ההוראות שהוא מקבל מהממשלה וזהו.
    יש אנשים מטורפים כאן שעושים השוואות בין רצח משפחה לבין שפיכת סוכר במיכל דלק. זה ברור לכל שרצח הוא פשע חמור בהרבה, אבל אין הדבר אומר ששפיכת סוכר במיכל דלק אינה עבירה.

    אבל כנראה שיש אנשים שאוהבים את החוק רק כשהוא מתאים להם, ושולחים אותו לאלפי עזאזלים ברגע שהוא לא מתאים להם - הרי, איך ניתן לצפות שהמתנחלים יראו בצה"ל סמכות, כמו שנאמר, אחרי הפינויים שהיו?
    חוק הוא חוק, ומי שמתנגד אליו בצורה אלימה הוא פושע.

    ואתה לא צריך לדאוג ממה שחבורת פושעים--אותם אנשים שאומרים שצה"ל ומדינת ישראל אינם סמכויות מכיוון שהם לא מסיכימים עם ההוראות--רוצה להגיד עליך.
    גם לאחמדיניג'אד יש דברים לא יפים להגיד, וגם ליגאל עמיר, לברוך גולדשטיין, לניאו-נאצים, לאל-קעידה ולעוד רבים.
    אז שידברו, ושימשיכו להשחית כלים של צה"ל וימשיכו עם הפורענות נגד המדינה שלהם בשם "הציונות", שמתירה שנאה ופגיעה של אזרחים במדינתם היהודית פתאום, ואנשים כמוך יכתבו את העדויות ברבים עד שיהיה ברור שלאנשים מהסוג הזה אין מקום במדינה שלנו, ושהם יקבלו טיפול הולם.
    אפשר למשל איסור כניסה לשטח ישראל ושלילת אזרחות - אם הם כל כך רוצים לחיות מחוץ לחוקי המדינה, אולי צריך לאפשר זאת להם.

    בכל מקרה שיהיה, חזק ואמץ, ואל תתרגש ממה שכותבים טוקבקיסטים מתלהמים. האמת יוצאת לאור וזה מה שקובע.

    השבמחק
  69. אנונימי15.9.2011, 20:02

    טעות אחת קטנה יש לך.
    אם הצבא לא יגן יותר על המאחזים וההתנחלויות האלה הם יוכלו לשרוד בעצמם יפה מאד בלי עזרתו של הצבא.
    יש להם מספיק נשק ותחמושת להגן על עצמם ולכן לא יתקיפו אותם כל כך מהר.
    הם יודעים את זה ולכן הם לא מרגישים אסירי תודה לצבא. יש להם מספיק כוח להגן על עצמם וצריך לתת להם לעשות את זה. הצבא צריך לשמור על הגבולות ומי שרוצה לחיות מחותה להן שיבושם לו.

    השבמחק
  70. אנונימי15.9.2011, 21:04

    הצבא גרם זאת לעצמו! ברגע שהחליט לקחת חלק בפינויים, הוא נחשב כאויב למתנחלים.

    השבמחק
  71. אנונימי15.9.2011, 22:44

    חייל מילואים יקר,
    מודעים למצבך וכאבך.
    ישראלים מודאגים

    השבמחק
  72. אנונימי15.9.2011, 23:11

    ראשית - תודה לך שאתה שומר על עם ישראל ועושה מילואים - היום זה כבר לא מובן מאליו.
    ניסית אולי לחשוב רגע ולהבין איך אנשים זורקים בלוקים על חילי צה"ל כאשר בפועל יכול להיות שבאותו ג'יפ יושב אחד מהשכנים שלהם או אח של מישהו שלומד איתם ? כי הסטטיסטיקה מראש שרובם ישרתו בחיל קרבי סדיר - אם רק יוכלו מבחינת הפרופיל.
    ניסית לחשוב כיצד קורה שנערים שארץ ישראל ועם ישראל הם אידאלים המרחפים מעל כל מעשיהם יוצאים כנגד צה"ל שהו נציג המדינה שלשלומה הם מתפללים כל יום.
    לא ארחיב אבל הכיוון הוא יאוש ותסכול משנים ארוכות שבהם - למרות הבאז התקשורתי - בעיקר דורכים עלים? ממשלה יהודית שעסוקה בהרס מקומות יהודים. שמקפיאה וחונקת התישבות יהודית בארץ ישראל. נוהגת איפה ואיפה כלפי אנשים שמרגיים שהם מקריבים עצמם למען אותה מדינה?
    בדיוק בשבוע שבו בית המשפט לוחץ על המדינה והצבא להרוס שלושה מבנים במגרון כי לכאורה הם יושבים על אדמה פרטית - למרות שלא הצליחו למצא בעלים לאדמה זו - וגם אם היו מוצאים ערבי הטוען כי האדמה היא שלו היה נתן לפתור את הבעיה בתשלומי פיצויים ולא היה צורך להרוס ברשעות את הבתים.

    כך שאם הגעת עד לכאן בקריאה צר לי אבל אנשים ציניים משחקים באותם נערים ובחיילים - מבחינת "ישחקו הנערים לפנינו". לא כאן המקום לפרט אולם יש המשסעים שני כוחות אילו כדי לגרוף רווח פוליטי.
    חבל שאתה ואנחנו בסופו של דבר משלמים את המחיר

    השבמחק
  73. אנונימי15.9.2011, 23:19

    ואני חושב שתגובה ציונית הולמת של חייל בשירות מילואים פעיל במקום שכזה היתה יכולה להיות אריזת התיק האישי, הפקדת הנשק בנשקייה ונסיעה הביתה. משפט על עריקה במקרה שכזה היה מעורר הדים שיכול להיות והיו מנערים את האוכלוסיה ששוכנת לה בשקט ובשלווה בתוך גבולותיה הרשמיים של מדינת ישראל

    השבמחק
  74. למתישב בבנימין שהגיב לתומר כהן15.9.2011, 23:38

    איני יודע מי את/ה אבל לא נכון ש"ירדת" על דברי תומר , מחבלי תג מחיר אכן אינם כמו רוצחי משפחת פוגל (ההשואה שלך לא של תומר) אלא יותר גרועים מהם . רוצחי משפחת פוגל חיסלו משפחה , ומחבלי תג מחיר מחסלים את כל ההתישבות באיו"ש. הנם משרתים של שלום עכשיו ושאר הסמולאנים.!!!!

    השבמחק
  75. אנונימי15.9.2011, 23:38

    אני לא בדיוק יודע איפה הכותב של הפוסט המקורי שרת.
    גם אני עברתי שמ"פמ-4 בספטמבר ועד יום ד' האחרון ב"מדינת בנימין" (התקופה המלאה הייתה אמורה להיות כמו אצל הכותב)

    אני לא יודע באילו תאריכים קרו האירועים המתוארים, אבל בתקופתי ובגזרתנו לא הייתה שום פעילות עויינת מצד היהודים.
    ודווקא הייתה פעילות חבלנית של התושבים הערבים של האזור (זריקות אבנים, בקבוקי צבע ובקת"בים, שזה די משחק ילדים, כי אנחנו חצערי כבר רגילים לירי ולא לאבנים). ודווקא נסקלנו בבלוקים לא ע"י היהודים.

    אם נכונות הן העובדות, זה ממש מצער ששירותי הבטחון לא עצרו את הפורעים.
    כמו כן, לא צריך להתרגש, כמו שאתם יודעים, עד שלא יישפך קצת דם - הדבר הלא נעים הזה יימשך. אני רק מקווה שיישפך ממש קצת דם, לא מספיק כדי לאבד חיים.
    יש לנו בפלוגה די הרבה בני "ישיבות הסדר", וגם הם הוקיעו את הידיעות על פעולות "תג מחיר" לצה"ל, וטענו שהמבצעים - לא בסדר.

    את זורקי האבנים ובקת"בים הייתי מכניס לכלא, ללא הפליית גזע, דת או מין.

    לגבי הטענה שהמתנחלים יכולים להתקיים בקלות ללא הצבא: אתם בסרט, ותפסיקו עם הסמים. ללא אספקת תחמושת (מצה"ל), תחזוקת נשקים וציוד (מצה"ל) ושאר "פיצ'רים" כל מצבור נשק ייגמר. ואם לא מהר תוך שבוע - אז לאט, תוך שנה. ואז המתנחלים פשוט יאכלו ע"י הפלסטינים. גם מיגוני בטון שהיישובים מוגנים בהם - לא נולדו ביו"ש, אלא הובאו ע"י המשאיות הצבאיות.
    לכן, עם כל הכבוד על הבטחון העצמי, ללא התמיכה הלוגיסטית של צה"ל והגנתו, לא יוכלו המתנחלים להתקיים באיזור להרבה זמן. זאת עובדה פשוטה מאוד.

    לגבי העלאת העניין על סדר היום:
    אני חושב שזה לא הרגע הכי מתאים להעלות את העניין: לא עכשיו. צריך היה לרשום מכתב לראש ממשלה או מישהו מהתפקידים הקשורים לעניין, אבל לפרסם את ההודעה אחרי נובמבר.

    כי עכשיו - זה רגע שבו אנחנו צריכים להיות מאוחדים. כמה שזה מחליא לפעמים.
    צריך כן לדבר ולהציף, אבל אחרי הצפה הכיוון הנכון (ולא, המח"ט של הגזרה זה לדעתי תפקיד נמוך מדי)

    שלום עליכם.

    השבמחק
  76. אנונימי16.9.2011, 0:47

    אומנם אתה צודק בחלק קטן מאוד מהדברים שאמרת, אך ברובם אתה טועה-
    כנראה שכחת איך כל שבת אנחנו מכניסים אותך לביתנו בשמחה, לארוחת שבת חמה ומשפחתית שלא תזכה לה בשום מקום אחר בצבא, ולעיתים גם לא בבית, שולחים לך פיצוחים וממתקים לעמדת השמירה, שולחים מכתבים ומחזקים את ידך כל הזמן, כנראה את זה שכחת, או העדפת להתעלם..
    העדפת להתמקד בעיני מה שהתשקורת מנסה כל הזמן להעצים- את "המתנחלים הפורעים" , "האוייב הגדול שלנו".
    אז אח יקר, אומנם לא הכל וורוד ומושלם, ואומנם יש חבר'ה שזו דרכם להביע את זעמם על הצבא שמפרק את ארץ ישראל בשליחות הממשלה, אך לא כל "ארץ בנימין" כזו, שונאת את צה"ל ואת המדינה, חיה חיים של עולם הפוך, אפחד לא שונא אותך ואת חבריך, ורבים טובים מאיתנו משרתים ממש איתך בפלוגה כזאת או אחרת.
    אל תכפיש ציבור שלם,
    והלוואי בשבילך שתזכה לשרת פעמים רבות בחבל הארץ המדהים הזה ששמו "ארץ בנימין", להכיר את המשפחות מקרוב, ולא לשתות בעיניים עצומות את כל מה שהתשקורת מטפטפת לך לווריד.

    השבמחק
  77. צריך להמשיך לתעד ולנסות להבין את המניעים. אולי זה קבוצה שולית שכן אם לא - אוי לנו ולהם.

    השבמחק
  78. חנה הרציג16.9.2011, 2:07

    חובה לפרסם את הרשימה הזו בכל במה אפשרית. לעיתונים, בכל הרשתות החברתיות, לא יודעת. חובה!

    השבמחק
  79. הזה שענה לתמיר כהן16.9.2011, 3:12

    לטמבל שהגיב למתישב בבנימין שהגיב לתומר כהן: אתה כותב שאנשי תג מחיר מחסלים את ההתיישבות ולכן הם גרועים יותר מרוצחי משפחת פוגל.

    מוזר, כי בינתיים היחידים שחיסלו יישובים שלמים וקהילות שלמות אלו חיילי צה"ל, הן בגוש קטיף והן בימית. לדעתך אותם לובשי מדי החאקי גרועים יותר מרוצחי משפחת פוגל?! לא יפה. אבל אני די מסכים איתך.

    השבמחק
  80. אנונימי16.9.2011, 6:04

    חשוב ומזעזע.תודה וסליחה.אפיץ ככל יכולתי.

    השבמחק
  81. אנונימי16.9.2011, 9:12

    מי שמשתמש בצה"ל לפגוע ביהודים (פינוי מגרון) שלא יתפלא אם אלה התוצאות

    השבמחק
  82. אנונימי16.9.2011, 9:26

    בתור תושבת אחד הישובים שכנראה תיארת בפוסט, אני מזועזעת. אתה מתאר מקרים קשים שלא ידעתי שהם חלק מהיומיום פה. באמת עצוב לי שזה המצב ואני אכן מגנה בכל תוקף את אותם אנשים טיפשים. אבל למרות שהשתדלת לא להכליל, עשית את זה ובגדול. אני יכולה להעיד על עצמי ומשפחתי ועל עוד עשרות אנשים שאני מכירה פה מהאיזור, שעושים הכל כדי שלחיילים ששומרים פה בגיזרה תהיה שהות נעימה ומפנקת ואומרים תודה עם חיוך לכל חייל שהם פוגשים, גם אם הוא "רק" הטבח של הבסיס. את ההערכה שרוכשים כאן לחיילים ששומרים על היישובים לא ראיתי בעוד הרבה מקומות. אז נכון שחשוב לדבר על המקרים שכתבת עליהם, ולעשות כל שביכלתינו כדי שזה יפסק, אבל חשוב מאוד מאוד גם להציג את הצד האחר, הרב יותר.
    מאחלת לך מילואים נעימים יותר להבא, ואם במקרה אתה נופל שוב על האיזור הנורא הזה, אתה מוזמן אלינו לקרוואן בעלי לקפה ועוגה.

    השבמחק
  83. אנונימי16.9.2011, 10:31

    קשקשן בשכל (!) עם מקלדת וקצת כישרון אפשר להציג כל דבר בצורה מכוערת... סופו של כל שקר שאין בו קצת אמת צפוי כמו שלחילופין כל מאמר שינאה שאין בו גם קצת אמת ואהבה!

    השבמחק
  84. ברשומה שלך מוזכרות לא פעם המלים "אומץ" ופחדנות". ותמיד בהקשר של המתנחלים. אז תן לי לספר לך משהוא על פחדנות:

    אני גר בהתנחלות בבנימין. הדמות הנערצת עלי בשנות התיכון היה מח"ט בנימין גל הירש. לא היה כאן ילד שלא סגד באופן זה או אחר לאדם שהיה אחראי על חיינו - פשוטו כמשמעו - כאשר היינו סופגים יריות של עשרות רובים אוטומטיים בכל ערב משלהי 2000 ועד 2003.

    בשנים שעברו מאז מבצע חומת מגן עשה הצבא כל מאמץ אפשרי להבהיר שהמדינה לא רוצה אותו כאן, או לא רוצה אותנו בכלל. השמירה הופקרה, אירועי חירום טופלו ברשלנות מכוונת ומחסומים שהצילו חיים הוסרו.

    אבל השיא הגיע יום אחד בתחילת 2010. הבסיס הצבאי בישוב ננטש באישון לילה. בלי סיבה, בלי התראה. קמנו בבוקר ומצאנו את עצמנו מופקרים לחלוטין. לא ינום ולא ישן שומר ישראל - לא כל עוד הוא עסוק בנסיגות ליליות מכל מקום אפשרי. במקום שהצבא ישמור על האזרחים, נאלצו אזרחים לשמור על הציוד הצבאי שצה"ל לא טרח אפילו להסתיר.

    אינני תומך במי שפועל נגד הצבא בכל דרך שהיא, ובמקום מגורי אין אדם שלא יעשה ככל יכולתו למנוע פעולות כאלו. מחבל הוא מחבל, ולא חשוב מאיזה צד של הגדר הוא זורק את האבנים. אך לפני שאתה מדבר על החוק והסדר בבנימין, אולי כדי שתעצור רגע לחשוב מי גרם לכך שתושבים מסויימים בהתנחלויות מסויימות חושבים שהם מעל החוק.

    השבמחק
  85. אתה אדם שקרן נוכל. כתבת את המכתב השקרי הזה ממרפסת ביתך בצפון תל אביב כשאתה אחרי כמות יין עסיסית...!
    תתבייש לך!

    השבמחק
  86. תושבת בנימין16.9.2011, 10:59

    שלום לך - אני תושבת בנימין ומאוד עצוב לי לקרוא את הדברים אבל רק הערה / הארה חשובה :
    ב"יקום המקביל" הזה גרים רופאים ואחיות שמצילים את חיי אמך/ אחותך / קרובי משפחתך בבתי חולים בירושלים/ תל אביב / כפר סבא וכו'.
    ב"יקום המקביל הזה" גר ה מ"פ שלך שעושה אולי כפול מילואים ממך.
    ב "יקום המקביל" הזה גרים מורים ואנשי חינוך שעובדים בבתי ספר במרכז שמצילים ילדים נפלטים או מטפלים בילדי חינוך מיוחד.
    ב"יקום המקביל" הזה גרים אנשי חסד שמתנדבים בזיכרון מנחם ועושים בקייץ בדיוק באותם מקומות שאתה לא רוצה לחזור אליהם קייטנות "קו לחיים".
    ב"יקום המקביל" הזה - ממש בבנימין גר חייל צה"ל שנהרג לפני כשבועיים בפיגוע באילת תוך כדי שיצא להסתערות על מחבל כדי להגן על חייך או חיי הקרובים לך.
    אז בבקשה - אל תקרא לנו יקום מקביל! כי בכך אתה גוזר על עם ישראל כיליון וגם על עצמך. אנחנו באותה סירה ואנחנו תלויים אחד בשני.
    ואולי אם יום אחד תפגוש בבעלי מ"פ במילואים שעושה המון ימי מילואים על חשבון הלימודים שלו באוניברסיטת ת"א או תפגוש באימי שגם גרה בבנימין אחות שמצילה את חייהן של נשים שחולות בסרטן השד (שיכולה להיות גם מישהי שאתה מכיר) לא תקרא לנו יקום מקביל אלא אחי/ אחותי.....
    בתקווה לאחדות עם ישראל וראיית הטוב!

    השבמחק
  87. אנונימי16.9.2011, 11:36

    נכון שיש מחבלים יהודים אבל זה רק נערי שוליים וכאלה שרוצים לעשות סצנה!!ואיך אתה היית מגיב אם היו מפנים אותך מהבית שלך??? אם הילד בן השבועיים שלך והילדים אם הפיגמות אההה??? אחר כך תגיד ה מחבלים אוקיי?? אני רוצה ליראות אותך שאישית דוד שלי נהרג מיריות ערבים בדרך סבבה!!! אז תתחיל להנמיך פרופיל דחוף....

    השבמחק
  88. זוגגורנישט16.9.2011, 13:23

    זה ממש נראה כמו טרגדיה יוונית, או אולי ישראלית?
    מה שבטוח, יש אנשים שחייבים ללמוד היטב היסטוריה: המכבים שקמו נגד ה"מתייוונים", כלומר האוכלוסיות השונות שהיו בצד המוקדוני-הלניסטי, מחד, ומצד שני באחיהם שנשבו בקסמי התרבות השלטת, היו בעצמם לגורמי התסיסה וההתייוונות והשחתת מוסד הכהן הגדול. ההיסטוריה הרשמית שלנו ידעה רק לזכור את הנס המרוקן מתוכן של הדתיים, והגבורה הצבאית עבור הציונים שרצו לחנך את הדור, אבל האמת עגומה למדי: הפילוגים הפנימיים והשחתת המידות הביאו את המכבים לקרוא לרומאים לכבוש אותנו ובסופו של חשבון, שינאת אחים גרמה לאובדן העצמאות היהודית ולגורל האכזרי שאת מחירו אנו משלמים עד היום הן בגלויות, והן כמדינה ממלכתית. אז זו כן טרגדיה יוונית, הגיע הזמן שנחזור לערכים של שפיות משני הצדדים.

    השבמחק
  89. אנונימי16.9.2011, 14:30

    תודה, חיים. הלוואי ועוד כמוך היו פותחים את הפה ומספרים על מה שבאמת הולך שם. ממש לא צריך להיות "שמאלני קיצוני" כדי לדעת שמה שהולך שם הוא בושה וחרפה למדינת ישראל ולעם ישראל.
    אני אפיץ במקומות שלי, מקווה שכל מי שקורא זאת יעשה כמוני. שבת שלום.

    השבמחק
  90. אנונימי16.9.2011, 18:02

    אני כמעט 7 שנים משוחרר וכלום לא השתנה היה לנו בדיוק אותו דבר ועוד בזמן האינתיפאדה וההתנחלות המטונפת שהוא מדבר עליה זה בטח יצהר

    השבמחק
  91. אנונימי16.9.2011, 18:47

    הדברים ידועים, אם כי שום גוף רשמי ממלכתי לא יקח אחריות עליהם. שר הבטחון שפן בלי ביצים (אומרים שיש לו אמץ לב בקרב. אמץ לב אזרחי זה משהו שהוא לא יודע מהו). ראש ממשלה שפוט של דונה שרה ושר פנים שהוא ענש אמתי. ועוד לא אמרנו מלה על שר החוץ.
    צריך לא רק להתפלל אלא בעקר לעשות "ותעביר ממשלת זדון מן הארץ". הַחֻרְבָּן שהממשלה הנבובה הזו משאירה יתנקם בכלנו משך דורות. דורות! פשוט לבכות.

    השבמחק
  92. אנונימי16.9.2011, 21:19

    הגיע הזמן שתיערך השוואה הסטורית פרטנית בין תביעותיו של היטלר לסיפוח אוסטריה, ולאחר מכן חבל הסודטים, לבין תביעותיהם של מתיישבי יהודה ושומרון על השטח.

    שתי תביעות טריטוריליות

    שתיהן מנימוקים אידיאולגיים הסטוריים

    בשתיהן היתה מידה מסוימת של צדק מהולה בלא מעט קיפוח זכויות.

    גם מדינאים כמו צ'מברליין ודלדייה לא ראו ב 1938 לאן תובלנה התביעות הטריטוריאליות בשנים שלאחר מכן.

    יתכן מאוד שנתניהו רואה לאן תובלנה התביעות הטריטוריאליות האידיאולוגיות של מתיישבי יהודה ושומרון, אך כסאו חשוב לו הרבה יותר מאלפי ואולי עשרות אלפי חיי בני אדם שיאבדו במלחמה רבת היקף המתבשלת והולכת כתוצאה מחוסר נכונותה של מדינת ישראל לסגת בה מתביעותיה הטריטוריליות האידיאולוגיות.

    ההתפתחויות בירדן, מצרים וטורקיה הם רק סממן ראשון.

    האם אידיאולוגיית מרחב מחיה ואוכלוסיה המזוהה עם תרבות גרמניה חייבה התפשטות טריטוריילית כוחנית?

    האם נוכחות הסטורית של קבוצות או אישים (מיתולוגיים?) מהעבר הלאומי או הנרטיב הלאומי מחייבת התפשטות טריטוריילית כוחנית?

    דם רב יישפך בקונפליקט עתידי בלתי נמנע.

    האם אין זה אבסורד להשוות את מיין קמף עם התנ"ך ?

    השבמחק
  93. חיים היקר,

    מראש וכדי שלא תחיה בחשש - אני פותח פה במאמץ גיוס תרומות לטובת ההגנה המשפטית שלך (אם וכאשר ושלא נדע).

    אני מתחייב, לתרום כפי יכולתי ולפעול לגייס את כל הסכום הנדרש לנושא.

    תמשיך לכתוב.

    הפרולטר.

    השבמחק
  94. אנונימי17.9.2011, 4:41

    This article brought many memories to mind. I had a similar experience when I served near Jenin. The people I needed to watch out for were the Jewish settlers who through stones at us and not the palestinians. I thought that it was an exception, but I guess it was not. I don't think all settlers are ungrateful to the army, but many were this way...

    השבמחק
  95. אנונימי17.9.2011, 5:14

    לכל אלה שחיים בסרט שזה לא קיים הם טועים ובגדול... לעומת זאת הם לא מחבלים הם ילדים והיישובים באזור לא סובלים אותם. ואני אומר שהם לא מחבלים מהסיבה הפשוטה שגם לי זה קרה והם היו במרחק די קרוב בשביל לפגוע בי אך בכל זאת הם זרקו על הרכב, לא שזה בסדר אבל הם לא רצו לפגוע בנו, והדבר שיותר קשה הוא שאתה לא מסוגל לעשות להם שום דבר מהסיבה הפשוטה שהם יהודים. קשה לך להפעל מולם כח בכל צורה שהיא. אתה מרגיש קשר אליהם. אבל זה קיים וזה קורה כל יום..

    השבמחק
  96. חיים, אתה טועה רק בדבר אחד. ציינת שמדובר בקבוצה קטנה, והבעת תהייה מדוע הרוב הדומם לא מתנצל ולא מפייס. והטעם פשוט: בשנות השבעים טבע פרופ' שפרינצק את "מודל הקרחון של הקיצוניות הפוליטית". לפי מודל זה, כל פעילות קיצונית גלויה נתמכת ברמות שונות ע"י שכבות אוכלוסיה שאינן פעילות באופן גלוי. קיצורו של דבר, אותו רוב שאתה מצפה ממנו למחוות פיוס, תומך גם תומך במעשים האלה, בין אם בדיבור או בהסכמה שבשתיקה, בהנהון ראש או בשיחות סלון. והקו המפריד בין הפעילים לבין התומכים הפסיביים הוא דינמי, וד"ל.

    השבמחק
  97. פרסום חשוב מאד.

    אני חושב שכדאי שתפרסם את שם ההתנחלות - הם לא יעזו לתבוע אותך על דיבה, כי זה ייתן פרסום גדול הרבה יותר (הלוואי שיהיה) לדבריך.

    חוץ מזה, אני בטוח שיש מספיק ארגונים, ואנשים, שיעמדו לצדך.

    השבמחק
  98. מזעזע.

    תודה על הפרסום.

    השבמחק
  99. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  100. אין כאן שום ויכוח פוליטי על ימין או שמאל או בעד או נגד התנחלויות. כל מחבל שמנסה לתקוף חיילי צה"ל, בין אם הוא ערבי או יהודי או צ'רקסי אתאיסט, צריך להיענש, ואני אומר בכנות שחבל שהחוק כל כך אנמי ואימפוטנט. למחבלים יורים בראש, ואם הממשלה שלנו הייתה משכילה להבין את זה בזמן לא היינו נמצאים במצב הזה היום. לגבי מי שכן מתעקש להפוך את זה לפוליטי - אתם פתטיים. כל הכבוד לך, כותב המאמר, על שאתה לא נכנע לפרובוקציות של אנשים קטנים, שנית ואולי חשוב יותר כל הכבוד ותודה בשם כולנו על תרומתך למדינה, ולכל מי שרוצה שיפורסם שמה של ההתנחלות כדי שתוכלו להוקיע את כל המאחז ואת כל תופעת ההתנחלות בכלל על פשעם של יחידים, גם אם אחד מאותם יחידים הוא ראש המאחז - אני מציע לכם לפתוח את הראש ולהפסיק להיות ילדים קטנים, זו דמגוגיה זולה.

    השבמחק
  101. אכן כן,
    את 10 שנות מילואים האחרונות בילינו במשימות בת"ש בשטחים. המסקנה שלי, משרות זה, היא כי "מפעל" ההתנחלות הוא הסכנה הקיומית למדינת ישראל. ביבי, סאדם ואחמינג'אד חולפים וכך גם השטויות שהם עושים.
    המתנחלים נשארים ויגררו אותנו למלחמת אחים.

    גם בצעירותי, לא התפתתי להטבות ולא הקמתי בית במחוז המערב הפרוע. כבר אז הסברתי לחברים מתנחלים שבמדינה מתוקנת היו לוקחים מהם את הילדים על הסיכון שהם מציבים אותם בפניו יום יום.

    אני מאחל ומקווה ליום בו יודיעו למתנחלי יש"ע, כי הצבא מסיים את משימת השמירה עליהם בשעה 12:00.
    כל מי שיעזוב שיקבל תמורה כספית הולמת לביתו.
    מי שלא, שיסתדר בכוחות עצמו.

    אני מניח כי התכנות למהלך כזה, דורשת מנהיג חזק כמו שרון וכן עליו להסתבך בפלילים וידרש ספין. מצד שני, אף אחד לא האמין ש450000 יבוא להפגין נגד מדיניות העושק החברתית של הממשלה.
    אולי יש תקוה.

    השבמחק
  102. אנונימי17.9.2011, 20:48

    רוב המתנחלים אינם אלימים. יש לי משפחה בעתניאל. נכון שישנו גרעין קטן בעייתי אבל אפילו הגרעין הזה לא הולך לשחוט תינוקות פלסטינים בשנתם נכון ? במבחן בין הימין הקיצוני לשמאל הקיצוני אני מוצאת את השמאל הקיצוני הרבה יותר הרסני ובוגדני

    השבמחק
  103. כאב לי לקרוא, חשוב להפיץ בקרב מתנחלים מהזן המתון

    השבמחק
  104. אנונימי18.9.2011, 1:58

    כל הכבוד על מעשיך ועצם העובדה שאתה מתלבט מראה שאתה אדם בעל מצפון - גם נאמן וגם אוהב אדם.
    להזכירכם, על שם המקום - ארץ בנימין - מי היו שבט בנימין - כבר אז הם היו פורעי חוק ניבזים שהוקעו משבטי ישראל
    "מעשה פילגש בגבעה מספר על אונס של פלגשתו של איש מבני שבט לוי בידי צעירים משבט בנימין (מהיישוב גבעה) שגרם למותה (שופטים פרק כא)".

    השבמחק
  105. אנונימי18.9.2011, 2:27

    פוסט אמיץ, מבחינתך.
    אבל מוזר בעיני שכל כך מזעזע אותך זה שהם נלחמים נגד החיילים, ופחות מזעזע אותך שצה"ל והמתנחלים ביחד, ממררים את חיי התושבים המקומיים כבר כך וכך שנים. אני יודע שלא התכוונת לכך, אבל יוצא שכאילו אם המתנחלים היו מסתפקים בהצקות לפלסטינים - ואתה נתת דוגמה קטנטנה בהתחלה, אז הפוסט הזה לא היה נכתב. כאילו שההצקות לחיילים עוד יותר מקוממות מההצקות לפלסטינים, כשברור שההיפך הוא הנכון. האוכלוסיה מפחדת מצה"ל ומהמתחלים כמעט באותה מידה, וחסרת הגנה לחלוטין מול החיילים ומול המתנחלים כמעט באותה מידה.

    השבמחק
  106. בעיני הפוסט שלך נוראי. אבל מהכיוון ההפוך.
    1. השינאה העמוקה שלך מבצבצת מהטרמינולוגיה ובין השורות. וברור שזה לא נולד אתמול וגם לא שילשום.
    2. כעבור 10 פיסקאות - אחרי שהרושם כבר התקבע אצל הקורא, ואחרי שהקורא כבר הגיע למסקנות- נזכרת להביע הסתייגויות. (בשביל להוסיף לאמינות של דבריך). גבלס היה מתגאה בך חיים הר-זהב. מכל הבחינות.
    3. יצא לי לעשות הרבה פעמים מילואים, כולל משמרות חמ"ל, ומעולם לא נתקלתי בתופעות שאתה מתאר.
    4. מה שכן נתקלתי בו אלו פרובוקרטורים מהשמאל שמקבלים כסף מקרנות מדושנות דולרים ויורו, שמדרבנים את הפלסטינים למרר את חייהם של השכנים היהודים.
    5. הפרקליטות לא התייעצה עם ראש הממשלה לפני הגירוש האלים וההרס במיגרון. אני משוכנע שמאחורי הפרגוד הדבר נעשה על מנת ליצור תסיסה אצל המתיישבים, מה שיגביר את הלחץ על נתניהו, ויתרום לאפקטיביות קמפיין האוהלים שתוכנן לפני שנה וחצי.
    6. יש סיכוי סביר שהגירוש וההרס במיגרון נעשו בעידודה של בייניש. סמוך לאירוע הגירוש ולצעדת ה"מיליון", בייניש התבטאה על כך שבית המשפט צריך להתערב בנושאים של צדק חברתי. (מעניין שהיא לא ראתה לנכון האם היא צריכה להתערב בנוגע לסוגיית גירושם של האלפים שהתגוררו בגוש קטיף). בנוסף במוצ"ש בו נערכה ההפגנה המרכזית, הורתה בייניש בצו חריג להפעיל קווים של רכבת ישראל שנסגרו עקב בעיות בטיחות.
    7. לאור ההיסטוריה, תמיד יש סיכוי שלא המתיישבים ביצעו את הרס הכלים הצבאיים. (לדוגמא- השב"כ פיברק את טקס הפולסא דנורא לרבין, והפיץ את זה לשידור במהדורת החדשות עם הרייטינג הגבוה ביותר דאז- ערוץ 1 ביום שישי בערב)

    השבמחק
  107. ינון ב.18.9.2011, 5:17

    חיים הר-זהב,
    כמה כיף לזנוח את ההקשר:

    http://www.youtube.com/watch?v=kYtfZ07Fh4U

    כמה כיף לרשום כלאחר יד:
    "במגרון פינו והרסו שלושה מבנים".

    חיים הר-זהב, האנטישמיות שלך מבחילה.
    הלוואי ויגרשו אותך באמצע הלילה מהבית שלך בהתנחלות ראשון לציון.

    השבמחק
  108. אנונימי18.9.2011, 6:21

    איי חיים...
    בעיקר אני אוהב אצלך את כושר השיפוט הצלול ואת אי הכרת הפנים...
    למה להציג את התמונה כולה, כשאפשר לעוות את המציאות לפי איך שמתאים לרגשות השינאה שלך?

    http://www.inn.co.il/News/News.aspx/225097

    השבמחק
  109. אנונימי18.9.2011, 6:33

    היודונאצים של בייניש והבובה שלה- אוסנת מנדל:
    http://www.youtube.com/watch?v=ie2BD6CdeUE&feature=player_embedded

    השבמחק
  110. אנונימי18.9.2011, 7:32

    מתיישבי בנימין לא נתקלו "בתופעות האלו", הם גם לא ראו זקנים, נשים וטף עומדים ומתייבשים ומושפלים במחסומים (ולפעמים גם מתים במחסומים), הם לא ראו את הפלאח המנוע מלהגיע לאדמותיו, הם לא ראו את עצי הזית השרופים ולא את הבארות שהורעלו, הם גם לא שמעו על זכויות אדם, ולא על חוקים בינלאומיים. עיניים להם ולא יראו, אזניים להם ולא ישמעו...

    השבמחק
  111. אנחנו ממש קרובים ליום שבו עם ישראל יתפצל סופית, בפעם השלישית, בגלל מיעוט קנאי. אפשר להמשיך לעצום עיניים ולאטום אזניים - אבל בעידן הפייסבוק לא תוכלו להכחיש שהכתובת היתה על הקיר.

    השבמחק
  112. אנונימי18.9.2011, 10:43

    אתה מעלה בעיה שקיימת שם כבר הרבה זמן,אני לא מבינה מדוע אתה מצתדק כל כך.
    האם זה ברוח המחאה שאתה מרשה לעצמך לדבר?ואם כן מדוע אתה לא חושף את השם של ההתנחלות?
    אם אתה כבר מדבר אז חשוף את הדברים-יש לציבור זכות לדעת ולעשות חושבים!

    השבמחק
  113. אנונימי18.9.2011, 10:44

    I grew up in the Shomron and I can tell you I never saw such horriblebahevior like you describe. Extremists on either side- left or right, chiloni or Dati is horribl.e We were raised on a yishuv and we had great respect for the soldiers who came and protected us. We brought them drinks and food and thanked them for being there. I am sorry that that was what you went through, but we are not all like that.

    השבמחק
  114. אנונימי18.9.2011, 11:35

    כבר כשהייתי בסדיר ב 1990 המתנחלים התנהגו כמו שריפים והפריעו לפעילות של צה"ל. כדאי לזכור: השטחים אינם ישראל, החוק הישראלי לא חל שם, למעשה אין שם חוק ובמקומות שאין בהם חוק הטירוף חוגג.

    השבמחק
  115. אני גר בבנימין, ומסכים איתך לגמרי, בכל מילה.
    חבל לי שאנשים כאלה הורסים את התדמית של כל תושבי בנימין, שבאמת 90% מהם הם אנשים מדהימים ונפלאים!
    אנסה לפרסם את זה בקרב מכריי.

    השבמחק
  116. דגני איתיאל18.9.2011, 13:23

    גם אני מבנימין. על צמיגים בכביש 60 ועל חבלה ברכבים בסדנה שמענו כולנו בחדשות. לא שמענו על זריקת בלוקים כלפי חיילים. אני מזועזע. זה מעשה של מחבלים, וצריך לעצור את האנשים האלה. אם לא תגיש תלונה במשטרה, אני אגיש אותה.
    למה לא שמענו על הבלוקים? למה לא הגשת תלונה במשטרה? איפה חבריך? מה עם התלונה שלהם? מה שם המקום? למה לא לפרסם אותו?
    אני מבקש ראיות.
    בבקשה שלח אלי את המקום, וטלפון/מייל של אחד מחבריך לפלוגה שהיה נוכח באירוע. עד אז אני חושד באמינותך.
    בבקשה צור קשר itieldgani@gmail.com

    השבמחק
  117. אנונימי18.9.2011, 13:36

    מתנדב לתרגם לאנגלית אם יש צורך. אנא הגב לגתובה זו

    תודה

    השבמחק
  118. אנונימי18.9.2011, 13:40

    יש כאן התעלמות מזה שהמדינה ומוסדותיה הפכו אוכלוסיה שלימה שהיא ציונית ואידיאליסטית לאויב
    האנשים שמרגישים שהמדינה בוגדת בערכיה - נכנסו לייאוש ומתוך כך מתפתחות כל מיני תופעות לא רגילות

    השבמחק
  119. אנונימי18.9.2011, 18:33

    לא צריך להיות שמאלן בשביל להבין שמי שמונע בכח מאנשים קשי יום להוציא לחם מן האדמה, שמן מעצי הזית ופרי שקד מעציהם פוגע בשרשרת ארוכה של אנשים.
    הוא פוגע בפועלים, במי שניזונים מפועלם, במשפחתם. אותו כעס מפעפע ומועצם אצל אנשים מסוימים והוא יגיע לידי פגיעת בומרנג מידוי אבנים ועד פיגועים.
    לא מפתיע שהמחבלים הישראלים שמושכים אל כולנו את אש השינאה הנגדית לא מהססים לפגוע בחיילי צה"ל אותם אין הם רואים כשלוחי המדינה אלא כמשרתיהם האישיים.

    השבמחק
  120. אנונימי18.9.2011, 18:44

    עשיתי מילואים בשטחים, היה זוועה ועדיין אני בשוק מהפוסט הזה.

    נראה לי שבאיזשהו אופן יש קשר ישיר בינו לבין מה שקורה בגזרת המחאה.

    השבמחק
  121. אנונימי18.9.2011, 20:01

    האם באמת נראה לך שלשם דברים כאלה קיים שירות מילואים? הרי לא לכך התכוון המשורר כשקרא לצבא שלנו צבא ההגנה לישראל.

    בקיצור, פתחת בדבריך בכך שאתה מתנגד לסרבנות, אבל מגוף הפוסט שלך זועק צורך ברור בסרבנות. אין שום סיבה שתסכן את חייך כך.

    השבמחק
  122. כל כך מעציב לקרוא.
    וגם מקומם, ומכעיס, ומבהיל.
    כל הכבוד שאתה אומר בקול רם "המלך הוא עירום!".

    השבמחק
  123. חיים,
    כל הכבוד על האומץ ללכת עם האמת שלך עד הסוף ולהביא אותה גם לכאן.
    מתפללת לימים שבהם חיילינו לא יצטרכו לסבול את הפשעים הנוראים האלה מידי אחיהם.
    ואני רק חושבת,
    אם אנו בתוך עצמנו ככה שונאים ומכים זה את זה, למה לא אחרים?...

    השבמחק
  124. אנונימי19.9.2011, 1:04

    את האמת חיים? אכזבת.. אתה מדבר על בגידה? דקירה בגב?...
    מאיפה לך מה היה שם בגזרה..? הרי אנחנו אלו שהיינו שם כשזרקו עלינו אבנים ואתה היית עם הלפטופ שלך בחמ"ל..
    והרי אתה יודע שאת התמונות לא אתה צילמת...

    השבמחק
  125. אנונימי19.9.2011, 9:29

    כתבת יפה, כתבת אמיתי
    גם אני משרת במילואים וזה בדיוק ככה

    השבמחק
  126. אנונימי19.9.2011, 11:28

    הנה הצעות שלי... תעביר למי שממונה עליך שיעיביר למי שממונה עליו עד שיגיע למישהו שיכול לשנות משהו:

    1)שינוי נוהלי פתיחה באש: ברגע שגורם מגלה עוינות אלימה, ירייה מותרת כלפיו- גם אם הוא בתהליכי בריחה. אני לא חושב שתהיה בעיה להעביר את זה, כי גורמי ימין באזור מקבלי ההחלטות תמיד בעד הקלת נוהלי הרג פלסטינים.

    2) תאמר שאתה חושד שמחבלים פלסטינים מתחבאים בקרב יישוב יהודי ומשץמשים בו כבסיס לפעולות נגד צה"ל- זה יזיז את הגששים. אם ישאלו למה הם לא הרגו אזרחים תאמר שאו שהם לא רוצים להרוס את מקום המסתור, או שהם מטעם אש"ף ולכן הם נמנעים מהפרת זנבה כיוון שהם ומנהיגיהם רואים עצמם כחיילים ולא כטרוריסטים (ולכן לא יפגעו באזרחים)

    3)פשוט תירה להם בראש ותאמר שחשבת שזה מחבל.

    השבמחק
  127. אנונימי19.9.2011, 12:43

    לגבי התנהגות המחבלים:
    יכול להיות שמדובר בחבורת ילדים שמחפשים מזור לשעמום וזה קורה בטעות באזור שלכל פעולה יש משמעות. אך בלי קשר, אפשר לומר שאכן המתנחלים מייצגים תרבות שאנחנו לא יכולים להתכחש אליה: מדובר בתרבות חומה ומגדל, תרבות שבעצם התחילה הרבה מהישובים בישראל, אלא שהיום זה כבר לא נראה טוב בייחוד שהמתנחלים צבעו את זה בצבעים משיחיים.

    ועכשיו למסר שאני רוצה להגיד פה:
    כל מי שאיננו מסכים עם תרבות הגזל והעיוות השלטוני המחפיר שנעשה פה- אנא, הצביעו ברגליים. זה מתחיל להימאס לשמוע פעם אחר פעם צעירים במדינה הזאת שכל משפט או תלונה מתחילים בתיאור מייגע על האידאולוגיה הפטריוטית שלהם ועל כך שהם מלח הארץ. אני חושב שמדובר פה בצביעות שאוחזת בשמאל מכיוון שמפחד להיות הזוי. מדוע שצעירים לא יאמרו כי הם לא עושים צבא כי הם לא רוצים להיות חלק מהצבא שהוא חלק ממערכת שעושקת וחולבת את אזרחי המדינה הזו שמרגישים פעם אחר פעם כקרבנותיה. אם נמשיך לשחק את תפקיד הצייתנים שמאמינים ומבצעים אבל פעם אחר פעם מקבלים סטירות לחי זה לא ילך וישתפר. בפוסט הקודם דיברת על צדק חברתי וכאן אתה מדבר על כך שאינך יודע מה אתה עושה שם. מדובר בהמשך ישיר של מכתבי הסרבנות למיניהם מהאינתיפאדה השנייה.

    זה ברור שלשטחים התקשורת לא נכנסת וזה ברור שרבים מחיילי המילואים לא יודעים מה מעשיהם שם, אז מה הפתרון? להצביע ברגליים. להתחמק משירות צבאי ולהפסיק לספר סיפורים

    השבמחק
  128. אנונימי19.9.2011, 22:09

    חבל שהכותב לא הזכיר שגירוש 3 משפחות ממגרון נעשה ב-3 בלילה מבלי להודיע להם ונגרמו להם הנזקים הקשים והאכזריים הבאים:
    1. ילד בן 14 יום גורש מהבית וחדל לינוק ונזדקקו לשכנה שתבוא ותניק אותו כי מהאמא שלו הוא לא היה מסוגל לינוק.
    2. הבטיחו לא לעשות מחטפים ועשו מחטף באופן הכי מכוער שרק אפשר לדמיין. הטראומה לנפשם של הילדים הרכים היא איומה ונוראה שרואים חיילים בשחור עם אלות ומגינים באים לדפוק בדלת ולגרש ב-3 בלילה.
    3. זרקו את הרהיטים שלהם ע"י פועלים ערבים ושברו מיטה וחפצים נוספים.
    4. הרסו 3 בתים עם טרקטורים ולמרות שאחד הבתים נבנה בשיטת בניה קלה שניתן לפרק בזמן קצר, מנעו מהם וגרמו נזק עצום לרכוש.
    5. הייתה הטרדה מינית של אחת התושבות מצד החיילים שהשתתפו בפינוי.
    6. מכות לאב המשפחה שגורש.
    7. החיילים היו ללא תגים מזהים.

    וזה עוד כלום לעומת חילול ה' הנורא שיש בגירוש יהודים מאדמתנו, על כך אותם חיילים-מגרשים חייבים לעשות תשובה שלימה ועמוקה כי יום הדין קרוב מאוד הוא וחשוב להעביר את המסר כי מי שפוגע במתיישבים כמו שפוגע בריבונו של עולם חלילה וחס, ה' ישמור!!

    וגם חבל שהוא לא צירף את סרט הגירוש האיום והנורא!!! ה' ישמור ויציל אותנו מהמלשינים, האויבים והבוגדים של עמנו.

    http://www.youtube.com/watch?v=kYtfZ07Fh4U

    השבמחק
  129. מעניין שבכל העניין הזה לא הוזכרה העובדה שתושבי המקום כולם עוברים על החוק מעצם כך שהם גרים שם...
    סיפור מזעזע, נמלאתי חמלה על מוסקות הזיתים :)

    השבמחק
  130. כל הכבוד לכל ה"אנונימים", יישר כוח, כמה אומץ! חיכיתי לכת הסטליניסטים ההזויה מהשמאל הפלשתינאי שתנצל רשומה זו להתבטאות אנטי-ישראלית בעד השתמטות מצה"ל. אין כבר טעם לקרוא לכם "הזויים", "בוגדים" או אפילו "פסיכופטים" או סתם "מפגרים" או "חארות", כי זה הכל מילים, וזה לא מספיק. הייתי גם רוצה להצביע ברגליים ולבעוט אתכם מהמדינה הזו, אם אתם כל כך מוטרדים ממעשיהם של "איווט היטלר" ו"ביבי מנגלה", למה אתם לא מצטרפים לטלי פחימה והולכים לגור באיראן יחד עם אחיכם? "מתנחבלים! יודונאצים!" פרופגנדה זולה של השמאל ההזוי, הבוגד, העוכר ישראל. אם אתם באמת חושבים שהמתנחלים הם האויב שלכם, ולא ארגוני הטרור שחוטפים חיילים ומכוונים טילים ופצצות נגד ילדים ותינוקות בכוונה תחילה ומתוך כוונת זדון מרושעת, למה אתם עדיין כאן? לכו תעזרו לאחיכם הפלשתינאים להקים את פלשתין מחר, ותישארו שם, כדי שאחרי ההתקפה הפלשתינאית (שהרי תבוא, ואתם יודעים את זה וסתם מכחישים בשביל דמגוגיה ומתוך פחדנות נלוזה להודות בטעות) תסתיים ואנחנו נגיב - תספגו גם אתם חלק מהאש. אלו הם חוטפיו של גלעד שליט שאתם מגינים עליהם, מפוצצי האוטובוסים והמרכזים המסחריים והקנינונים, רוצחים חסרי תרבות שלקחו את האיסלאם ועיוותו אותו כרצונם, בדיוק כמו שאתם עושים למציאות. אתם הרי לא תקשיבו, רק לכם צריך להקשיב, רק כשלכם ולפלשתינאים לא מקשיבים נפגעת הדמוקרטיה, נכון? בדמוקרטיה אין צד שני, נכון? הצביעות שלכם עברה כל גבול, המוסר הכפול שלכם כבר גורם אפילו לאנשים מהזרם ההזוי שלכם לפקפק באידיאולוגיה המונפצת הזו. פשוט גועל נפש, אתם עושים לי בחילה ובא לי להקיא מזה שאתם ואני נחשבים שנינו "ישראלים". אני כמעט מתפלל שהפיגוע הבא יגיע כבר לצפון תל אביב, שאולי תתעוררו קצת ותשימו לב מי חבר ומי אויב. כל פעם שיש תקרית אתם יוצאים בהכללות גורפות כאילו היינו בגרמניה שלך 39 - "כל המתנחלים הם בלה בלה בלה, כל ההתנחלויות הם בלה בלה בלה!!" אבל חס וחלילה מישהו מתקומם נגד "ערבים" אחרי פעולת טרור בה נרצחים בזדון מתוך מזימת רשע ילדים ותינוקות - אתם ישר מתחילים בצדקנות המאוסה שלכם חסרת השחר, "גזענים! אנטי דמוקרטים! רוצחים! נאצים!". מאיפה החוצפה הזו?!! לכם מותר הכל, כן? כי אתם הנאורים, אתם אלו שהם טובים יותר, נכון? גועל נפש כבר אמרתי? בגידה כבר אמרתי? בתור מאוכזב ליברמן, אני כרגע חושב "היי, אני צריך להצביע לו עוד פעם, צריך מישהו שיאזן את העדר העלוב הזה, שיוריד לו את הפוזה קצת, שיזכיר לו איפה הוא גר ומי שומר עליו בלילה,וגם אם לא - אני מוכן להקריב את הקול שלי בשביל הסיכוי שהוא ייבחר שוב רק כדי שזה יכאב לכם, גם אני לא מאה אחוז מרוצה ממנו". כפיות הטובה שלכם גובלת בפשע, ולמרות שאיני דתי ואפילו לא חוזר בשאלה (איזו באסה, הלך לכם הסטריאוטיפ, נגד איזה עוול תתקוממו עכשיו?) אני מתפלל שתענשו על כך. כל מי שמשתמט מהצבא שייך בכלא, בין אם כי הוא חושב שבגלל שהוא "בנו של הקדוש ברוך הוא" יש לו זכות לכך ובין אם כי הוא חושב שמצפונו של ילדון פישר בן 18 חשוב יותר מביטחון המדינה אז יש לו זכות. מספיק כבר עם הדמגוגיה הזולה שלכם, אלו אתם ולא המתנחלים שמחרחרים ריב ומדון ומעוררים שנאה, ואלו אתם שתובילו אותנו למלחמת אחים, שגם בה תפסידו, וזו הנחמה היחידה שלי.

    השבמחק
  131. (המשך) שהילדים שלכם יגדלו בפלשתין, תקראו להם מצידי יאסר ואחמדינג'ד על שם הגיבורים שלכם, אני מעדיף שהילדים שלי יגדלו בישראל אם זה בסדר מצדכם, אם מותר לי עדיין להיות עם חופשי בארצי. זה שאתה, חיים, היית משוחד מתחילת הרשומה הזו ועד סופה לא מתחבא מעיני אף אחד, וטוב עשה חברך מהמילואים שהגיב כאן וחשף את הבלוף המכוער שלך, אתה פחדן עלוב נפש ותו לא, ולו רק הייתה לי יד בדבר היית נזרק בחוסר כבוד וקלון משירות בחיל המילואים, אתה ושאר שונאי החינם בשם השמאל ההזוי לא ראויים לקבל מדים של צה"ל, אולי של גדודי אל אקצא. ומי יודע, אולי כבר יש לכם. זה יסביר את המודיעין שהאויב משיג עלינו מדי פעם. הלוואי ואת התינוק שלכם יזרקו מהבית ושלאבא שלכם יכניסו מכות מולכם ומול אמא שלכם, ואז נראה איך תרצו להגיב. מוזר איך מול הפלשתינאים אתם טוענים שצה"ל הוא צבא מרצחים ברברי ומול המתנחלים פתאום החיילים קדושים, כי עכשיו הם לא הומאנים כלפי מי שגם אתם מגדירים אויב. הצביעות שלכם דוחה, ההגדרה שלכם לחופש מצפון דוחה ובכלל לכל התופעה הזאת דוחה. אני מתבייש לקרוא לעצמי יהודי ישראלי ולדעת שאתם עושים אותו דבר ואני מתבייש שיש משפחה שכבר שנים מחכה לילד שלה שיחזור בעוד אתם יוצאים מגדריכם להגן על חוטפיו. ואתם אלו שצריכים להתבייש, לא אני. אני בהחלט מקווה ש"תג המחיר" הבא יבוא נגדיכם בצפון תל אביב ולא נגד חיילי מילואים שלא עשו שום דבר רע חוץ מהרשומה הצבועה הזו. חיים - אתה פשוט אפס קטן, ואם היה לך טיפת כבוד עצמי היית דואג איכשהו לא להיות יותר חלק ממערך המילואים. רוצה לבגוד במדינה שלך? סע עם השמאל ההזוי לאיראן. אתם גרועים פי כמה מחבורת הפסיכים של האיחוד הלאומי, ואל תנסו לפטור את עצמיכם בזה שתצביעו עלי ותתייגו "קיצוני! ליברמניסט!". אם תשימו לב למפה הפוליטית אני לא קיצוני בכלל, אבל אני מלא חימה וזעכ לעל ההתנהגות שלכם, ההורים שלכם דיממו כדי שתוכלו לגדול כאן ואתם חושבים שמותר לכם לזרוק הכל לפח בשם הפוזה החברתית שלכם. תסתכלו עמוק פנימה ותחשבו טוב טוב,ואז תתביישו בשקט.

    השבמחק
  132. אבל נדרש מכם אומץ, שמאל הזוי, אומץ!

    השבמחק
  133. אנונימי20.9.2011, 3:00

    כל הכבוד לניצן האבוק. קראתי את התגובות וכל השטויות של יפי הנפש הליבראליים פשוט העלו לי את הקיא בגרון.
    אני שמח שלפני שאני הולך לישון הספקתי עוד לקרוא את התגובה הזאת - זה הרגיע אותי קצת.

    השבמחק
  134. אנונימי20.9.2011, 13:43

    הפתרון פשוט ומובן מעליו:
    לא משרתים בשטחים
    ושוב פעם
    לא משרתים בשטחים, לא מילואים לא סדיר.

    השבמחק
  135. אנונימי20.9.2011, 17:33

    לניצן חווק או איך שלא קוראים לך. למה אתה רוצה שהפיגוע הבא יהיה בתל אביב? המשתמטים הכי גדולים הם החרדים ובני הישיבות שסידרו לעצמם קומבינה לשרת רק שנה ו4 חודשים. אז צא מהסטריאוטיפים, אפשר להיות בצה"ל ולהתנגד לשהות הצבא בשטחים מכיוון ששהות זו יוצרת מצב מעוות של שנים. כספים מוזרמים להתנחלויות על חשבוננו, בשטחים יש מדינת רווחה עם חוק אחד לגזע נבחר-יהודי וחוק אחר לגזע נחות- ערבי. או במילים אחרות אפרטהייד כלפי עם אחד ומדינת רווחה לעם השני. כמו כן השהות בשטחים תביא ליצירת מדינה דו לאומית עם רוב ערבי- ביבי וליברמן יביאו למדינה דו לאומית כמו השמאל הקיצוני ביותר, אם ימשיכו לבנות בשטחים. ואין קשר להשתמטות מצה"ל, חיילים רבים עם מינימום של אינטלקט חושבים כך

    השבמחק
  136. 1. איך שלא קוראים לי? מה עם איך שלא קוראים לך, או שאמא שלך קראה לך "אנונימי"? אפשר "אנוני" בתור שם חיבה? אני נאבק ברצון לסיים את התגובה שלי בזה, כי בעיניי פחדנים לא ראויים ליחס. מפאת חשיבות הנושא אמשיך.
    2. התמקדת בשורה אחת מתור רבות שלי. אני לא רוצה שום פיגוע, כפי שהבנת לבד עם ה"מינימום אינטלקט" שיש לך לכאורה, אני רוצה שתפסיקו לחשוב שהשתמטות מצה"ל היא דבר מותר. ואם אתה חושב שאני תומך בהשתמטות של החרדים - טעות גדולה בידך. הם שייכים בכלא יחד עם השמאל ההזוי המשתמט ואין להם מקום בחברה מתוקנת.
    3. אפשר, מותר וחוקי אפילו לשרת בצה"ל ולהחזיק באיזו דיעה שבא לך, לא אמרתי לרגע שלא, להיפך, זו עדיין דמוקרטיה. מי שהשתמט מצה"ל - שישמור את דיעותיו לעצמו כי הוא גם השתמט מזכותו להביע אותן. זו הדיעה שאני מחזיק בה.
    4. המצב בשטחים בלתי אפשרי כי הפוליטיקה הישראלית בלתי אפשרית. כל ארבע שנים מוחלף הקו המנחה, אז בטח כבר שאף אחד לא יודע מי נגד מי. היה סמוך ובטוח שהרבה יותר גילויי שנאה פלשתינאים היו מוצאים את דרכם לשטחי ישראל, ולא "השטחים", אילולא היו אותם מתנחלים שמושכים המון מהאש (אמת, גם גרומים לה, אבל תהיה הוגן - אם לא הם, היו מוצאים בני דודינו תירוץ אחר, כפי שעשו גם בימי הממשלות השמאלניות ביותר שהיו שני צעדים מלפנות את תל אביב, ראה ערך אהוד ברק).
    5. הפלשתינאים הוזמנו יותר מעשר פעמים רק בחודשים האחרונים לשבת ולפתור את המצב. כל עוד הם ימשיכו להכחיש את הלגיטימציה של מדינת ישראל ובירתה ירושלים - מצידי שמצבם בשטחים יילך ויחמיר. אתה רוצה לדאוג להם לפני שאתה דואג לעם שלך? זכותך. רק אל תשקר לעצמך שאתה עושה את הדבר הנכון.
    6. כספים מוזרמים על חשבונינו לא רק להתנחלויות. גם לישיבות, וגם לביטוח לאומי שמקבלים משפחות של מחבלים מתאבדים (כן כן, חבר, תבדוק). אתה סתם בוחר להתקומם נגד מה שמציק לך ספציפית, ובאותה נשימה שופט אותי על שעשיתי אותו דבר. הצביעות של השמאל בגדולתה.
    7. חיילים רבים עם מינימום של אינטלקט גם חולקים על דעתך, את זה לא הזכרת.

    השבמחק
  137. (המשך, הגבלת תווים מפגרת של אתר מפגר...) 8. הבנייה בשטחים נועדה ליצור קלף מיקוח בידינו, שיהיה על מה לוותר בשביל שלום אמיתי, ושיהיה בסיס הגנתי לכשתבינו סופסוף שהפלשתינאים לא בשלים למשבו בוגר כמו הסכם שלום עדיין. בניגוד לבני דודינו, אנחנו משתמשים בקלפי מיקוח מדיניים והם חוטפים חיילים.
    9. חלק מההתנחלויות תורמות לך בצורה שאתה כנראה בור מכדי להכיר בה. הילודה הגבוהה עוזרת למנוע לבינתיים את תופעת הרוב הערבי, "תג מחיר" כאשר לא מופנה נגד חיילי צה"ל (כאמור בתגובה הראשונה שלי - כדור בראש לכל מחבל, יהודי או ערבי, שמנסה לפגוע בחיילים) עוזר לשמור את פעולות הטרור הפלשתינאיות ברמה נשלטת, כי הם מפחדים מהגמול שייקבלו (הם=הטרוריסטים מביניהם, שלא תחשוב שיש לי בעיה עם שומרי החוק ומבשלי החומוס).
    10. שלא יישכח - אתה פחדן. חסר שם הוא חסר אישיות וכבוד בעיניי, מה אומר המינימום אינטילקט שלך על זה?

    השבמחק
  138. התייחסתי כאן לפוסט הזה:
    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=2141944&r=1

    השבמחק
  139. http://www.youtube.com/watch?v=kYtfZ07Fh4U

    לחיים ושאר סיירת ההזויים: כנסו לסרטון הזה, תביטו ותשפטו בעצמיכם (חיים, אלה החברים שלך שם!), שימון יד על הלב ותאמרו לי מה הייתם אתם עושים למחרצת אם זה היה הבית שלכם, אמא ואבא שלכם והאחים והאחיות שלכם. לאני לא מעלה את השאלה "התנחלויות: בעד או נגד" אני שואל אתכם אם זו צורה להתנהג, ומה הייתם אומרים אם ככה היו מוציאים פלשתינאים מהישובים הלא חוקיים שלהם. אל תקשיבו למרואיינים שאולי ואולי לא מנסים סתם לעורר פרובוקציה, תנמיכו את הווליום לאפס מצידי, ורק תסתכלו על ההתנהגות של חסרי האנושיות האלו. בושה למדים שהם לובשים, בושה למגן הדוד שהם משרתים.

    השבמחק
  140. יהודי מאמין22.9.2011, 15:57

    קודם כל יישר כוח גדול לכל המילואימניקים, להגן ולשמור על גבולות ארצנו זה משהו שלפניי 70 שנה לא העזו לחלום עליו.
    לגבי אותם "נוער שוליים" לצערנו זה תוצאה של נוער שנפגע עמוק מאוד עקב הפינוי מעזה, ולא היה מי שייאחה את אותם הפצעים והקרעים שנוצרו, במקום זה, המדינה המשיכה בשלה והמשיכה בפינויים נוספים, לא שאני מאשים פה מישהו, אלא רק מנסה לגרום לכן להבין מה מניע את הנוער הזה.
    אתה צודק אחי, באמת שאין סיבה שבעולם שזה יהיה ככה. והגיע הזמן לעשות את השינוי הזה, אולי כדאי שהמנהל האזרחי ישתמש במיליונים שלו לסיוע לנוער הזה במקום לשלם לפקחים שיהרסו עוד בתים ויתסיסו את האוירה הכה קשה ומתוחה שקיימת היום בשומרון.
    אף אחד לא שותק, אבל אף אחד גם לא מגנה, כי מה לעשות, שלתושבים ביישיובים יש מלחמת הישרדות, כן, זה מאוד מפתיע, אבל גם אצלם אנשים נלחמים לסיים את החודש, אצלם גרים בקרוואנים, יוצאים לבלות במגרש הקרוב ולא במסעדות ובתי קפה כל יום, ואתם יודעים מה, הם מגדלים גם ילדים עובדים במשרות קבועות, עושים מילואים כמו כולם, ואחרי כל זה, המדינה מאיימת עליהם שבקרוב יפנו אותם ואם לא אז הערבים יהרגו אותם.
    נראה אתכם חיים במציאות שכזו ואחרי כל זה מוצאים כוח, יכולת, זמן ומה להגיד ל"נוער שוליים האלו". איפה אתם מדברים עם הערסים והפרחחם שמסתובבים ברחובות בלילות, מטרידים עוברי אורח, דוקרים אנשים על סיגריה, אונסים נערות צעירות, גונבים ומשחיתים, למה אתם לא מוקיעים את אותם החברה, למה אתם לא דורשים לבטל להם את התקציבים, בוןא ניקח מיפו ורמלה ופ"ת ות"א, אלו מקומות ששם קורים דברים יותר חמורים מאבנים. אז חלס עםצ השטויות, אנו מדינה קטנה בת קצת יותר מ-60 שנה.
    צמחנו הרבה ובמהירות ומה לעשות יש עוד הרבה על מה לעבוד ולבנות, אם נפסיק להילחם ולהתלונן ופשוט נחליט ונעשה - החיים של כולנו יהיו הרבה יותר רגועים ויפים. שתהיה לכלונו שנה טובה :)

    השבמחק
  141. סטיב וייס22.9.2011, 19:44

    גם אני משרת במילואים ואני מודה לכל המשרתים במילואים אני רואה בשרות זכות גדולה.
    אינני אוהב את רעיון ההתנחלות בשטחים מתחילתו אולם מקבל אותו כי זו היתה מדיניות ממשלות ישראל זה מכבר.
    כפי שאתה כותב, לא כל המתנחלים מחבלים ולא כל הפלסטינים מחבלים אלא מיעוט קטן.
    בעיני מחבל הוא מחבל ואין קשר למוצאו או לדתו, פורעי חוק הם פורעי חוק ואין קשר למוצאו או לדתו.
    כפי שפועלת משטרת ישראל בתוך גבולות מדינת ישראל כנגד מחבלים ו/או פורעי חוק, כך צריך צה"ל לפעול בשטחים, להניח את ידו על המחבלים ולהעמידם לדין.
    ישר כח על הפרסום ותודה על המילואים ששרתת.

    השבמחק
  142. "יהודי מאמין" (שתי תגובות למעלה) מעלה נקודות מאוד מאוד חשובות ונכונות, וכנ"ל לגבי סטיב וייס. אין שום הצדקה בפגיעה בחיילי צה"ל, אבל אם אתם הייתם גדלים שם ומכירים את חיילי צה"ל כחיות אדם אלימות כפי שמתאור בפינוי מגרון גם אתם הייתם מגיבים באופן לא הולם. הפאנאטים הרדיקלים משני הצדדים מהווים מיעוט, אבל המיעוט הזה, באופן עובדתי, הרבה יותר גדול, חזק ומגובה בצד השני, הצד הפלשתינאי. תבדוק משאלים - כמה אחוזים מהעם תומך בהתנחלויות לעומת כמה אחוזים מהפלשתינאים תומכים בלהעביר את אוכלוסיית תל אביב אל מתחת לים המלח. והאמת? הם צודקים! אשמתינו על אזלת היד שלנו על שהעזנו לא למות באאושוויץ. מאוד קל לכולכם לבקר את המתנחלים, למה שלא תבקרו את הסטטוסים המדיניים וההחלטות הגרועות שהביאו להיווצרת התופעה?! מאיפה החוצפה, חוסר אנושיות והנאציזם (כן, אני כן אשתמש במילה הזו) להגיד למשפחות לבוא ולהקים מאחז בשביל להגן על המדינה ואז לקרוע אותם משם שלושים שנה אחרי, על כל שדותיהם וקרובי משפחתם שקבורים שם?!!! מישהו עבר ליד מחנה פליטים "ניצן" בזמן האחרון, ליד אשקלון, וראה איך מפוני גוש קטיף עדיין חיים חרף כל הבטחות השווא של ממשלת ישראל?!! אתם דורשים צדק חברתי וגרים באוהלים מבחירה, הם גרים בקארוונים כי הממשלה שלכם הרשתה לעצמה להצביע על פינוי אזרחים מבתיהם בעוד מאחזים בלתי חוקיים בכפר קאסם חוגגים ושורפים דגלי ישראל.
    תוחזר ההגינות, תוחזר מדינת היהודים, תוחזר השפיות, יוחזר המו"מ, יונהג עונש מוות למחבלים כדי שלא ישבו בכלא וייקבלו ארוחות וסוני פלייסטיישו על חשבון המיסים שלנו - ואז ישוחררו כשנחטף עוד חייל מסכן.

    השבמחק
  143. כל הכבוד לך.
    אבל למה אתה נמנע מלהרהר בקול איזה שאלה זה מעורר בך?
    המוסר הוא לא השאלה שהעלית כאן.
    הרי כולנו יודעים איזה יחס מקבל ערבי במדינת ישראל אז האכזבה הגדולה היא לא על היחס לערבי הסובל מהכיבוש , היא בסה"כ על למה לא עושים לי כבוד כאשר אני עושה את העבודה החשובה עבור כולנו.
    ובא המתנחל הלא מתוחכם ופוקח את עיננו לראות מה בעצם מבקשים מאיתנו .
    השאלה אותה שאלה מפעם האם אתה מוכן למציאות הזו ? כן או לא?
    אין כיבוש נאור. וזה לא תלוי בפלסטינים . גם אם היינו כובשים באירופה כך זה היה נראה.
    יגידו הנחמדים במתנחלים אלו סתם פורעי חוק. אלו הם השבאב היהודי. גם אותם נחמדים מתכסים באותה שמיכה שלנו .ובינינו זו אותה האידיאולוגיה .
    די עם ספיקת הכפיים . תצהיר מפורשות שאתה נגד התנחלויות ולו רק מהסיבות המוסריות. בכך תבדיל עצמך באופן ברור מכל שאר העדר , היה מאלו הבוחרים איזה ארץ הוא רוצה לבנות כאן.
    אומץ לשנות תפישת עולם הוא לא מצרך נפוץ. הוא צריך להגיע לאחר משהו ,המערער על נפשנו התמימה וגורם לה לחוסר נחת בלתי נסבל.
    אם זו המסקנה אז חייבים כולנו לשרת גם בשטחים בשביל שלא נוכל לצקצק בלשוננו שאילו היינו יודעים...
    אבל מי שלא יודע או לא משרת בשטחים מוזמן לבקר בכפרי הערבים בארץ . שם הוא יקבל אותו הרושם.
    אהבתי את הפתיחה שלך ,משנים מציאות בבחירות. זו חולשתה של הדמוקרטיה .יכול מיעוט המקבל כוח פוליטי ולשנות המציאות עד כדי עיקור האפשרות של הרוב לבחור את המציאות שהוא חפץ.
    מתסכל.

    השבמחק
  144. זאב בן-יוסף24.9.2011, 3:16

    מקרים כאלה, המבוצעים על ידי מיעוט מבוטל של מתיישבי יו"ש, יש להעביר לצה"ל, למשטרה ו/או למבקר המדינה כדי שיחקרו את העניין, ינסו לאתר את האשמים ולהעמיד אותם לדין.
    אין ולא יכולה להיות שום הצדקה למעשים חמורים כאלה. אבל צריך לזכור שיש הבדל בין מחבלים ערבים היוזמים רצח של ילדים, נשים וזקנים, לבין יהודים המגיבים על מעשי חבלה אלה.
    אין ביהודה ושומרון יקום מקביל. יושבים שם אזרחים יהודיים אידיאליסטים שהמדינה שלחה אותם לשם, גם בימי שלטון רבין ופרס, כאשר רובם המכריע תורם הרבה למדינה ופועל על פי חוק.
    ובעניין הכיבוש, כדאי להבהיר שרוב העמים בעולם כבשו חלקים מארצם בהם יושבים מיעוטים השואפים לקבל עצמאות. אנגליה כבשה את סקוטלנד ואת ווילס, ספרד כבשה את בסקיה וקטלוניה, ארה"ב כבשה את טקסס ומקסיקו החדשה, והרשימה עוד ארוכה.
    היהודים כבשו חלקים ממולדתם ההיסטורית בשתי מלחמות שנאלצו לפתוח בהן בעקבות התקפה עליהם, בשנת1948 וב-1967. הגליל והנגב כבושים בדיוק כמו יהודה ושומרון (שהרי הסכמנו ב-1947 לתוכנית החלוקה שאישר האו"ם) ולכן גם ערביי הגליל צריכים לקבל עצמאות אם היא מגיעה לערביי יהודה ושומרון.

    השבמחק
  145. נו באמת זאב.שאר המתנחלים ינהגו אחרת ביום פקודה?
    זוכר את הפינויים הקודמים? כולם היו שבאב? זוכר את קלנדיה? זוכר איך התחיל מפעל ההתנחלות? זוכר למה רבין ופרס אישרו להם את סבסטיה? הרי משם צמחו מנהיגיהם . כאשר נוח להם הם מבקשים מהנוער הנפלא שלהם להרגע. וכאשר לא נוח אז... הרסן משתחררת.
    אל תהיה שבוי בסיפור שסיפרנו לעצמנו. הוא רק עלה תאנה בכדי שנוכל להמשיך לתמוך באפוס הציוני.
    מי שאידיאולגיית ארץ ישראל השלמה לא עושה לו את זה, לא יכול להבין אותם. אז מי שאידיאולגיית ארץ ישראל השלמה עושה לו את זה בהכרח חייב להסכים לדרכם של צעיריהם. ראה תגובותיהם. אחד טען שזה רק מרד נעורים . השני טען שהם עושים את עבודתו של צה"ל. השלישי טוען שהעדויות שיקריות. אבל אף אחד לא מוכן לוותר על השטחים. ואתה זאב בן יוסף? מה דעתך בנושא?
    בכדי להגיע לתובנה נכונה . תאר איך יראה הכיבוש שלך. תאר מה יקרה בפינוי שאני מייחל אליו.
    ביבי ראש ממשלתנו הדגול בורח מהחלטות אלו כמו מאש יוקדת. הוא יודע למה. יצרנו מפלצת ,הגולם מיו"ש. לפנות את מיגרון שלחנו סד"כ של כמעט חטיבה.
    הערבים מצידם יצרו לנו מצב נוח של לא להחליט. כי נכון שבזמן שהבטחון מכתיב מהלכים ,תמיד אנחנו יכולים לטעון שעדיין לא הגיע הזמן. וכאשר הערבים יהפכו אירופאים נעשה איתם שלום ונחזיר את השטחים.
    מצד שני אפשר להבין את הערבים שהם יוצרים אוירה בטחונית קשה עבורנו ,שאם לא איזה אינטרס יהיה לנו לעזוב .
    אז במילכוד הזה נשארה שאלה אחת חשובה. ואל תבנה על כוחות החוק הישראלים שיוציאו לך את הערמונים מהאש. הם לא עשו את זה אף פעם הם כיום כבר לא מסוגלים לעשות את זה ועתיד בטוח שלא.
    האם אתה מוכן למציאות זו. כן או לא?
    כל כך פשוט וכל כך קשה.
    לנו יש דעה בכל סיסכוך דומה בעולם. אנחנו ידענו שאפרטהייד בדרום אפריקה הוא זוועה מוסרית. ולא חשבנו לרגע שהשיקול הבטחוני יכריע. ד"א מי שאמון על שיקול ביטחוני חשב אחרת ראה מדינת ישראל ושיתוף הפעולה עם השלטון הלבן שם. ידענו שדרום סודן צריכה עצמאות. ידענו שיש צדק בטיעוני הבוסנים . הסכמנו עם פירוק האימפריה הסובייטית. ועוד הרבה דוגמאות.
    הפעם כאשר הסכסוך נוגע לנו ותלוי בנו אנחנו מהססים. זה בסדר . אף אחד לא אוהב להפסיד. אבל לפחות שלא נתכסה בעלי תאנה . אידיאולגיה נותנת צידוק מוסרי .ומי שתומך שיצהיר . ומי שרואה את תוצאותיה של אידיאולוגיה זו , שלא יצקצק אלא יצהיר שאת המחיר הזה הוא מוכן לשלם או שלא. ואז... יבוא שלום על ישראל.
    חג שמח שנה טובה והרבה בריאות

    השבמחק
  146. אנונימי24.9.2011, 14:44

    אני חייבת לומר שאני מסכימה איתך עם כל מילה שנכתבה פה. זה לא יאמן עד כמה זה נכון אבל פשוט לא עושים עם זה כלום. אני לא מבינה את אוזלת היד של המשטרה שלא מצליחה להשליט חוק וסדר במקום הזה. ואני לא מבינה את כל האנשים שחיים שם בשם האמונה וצה"ל מגן עליהם וגם כשהם יודעים על דברים קשים כאלה לא מוקיעים אותם באמת, דהיינו, מסגירים את האנשים האלה למשטרה. אלא בוחרים להיות שותפים לפשע. צר לי שזו תחושתך אך אני יכולה להבין לליבך. אין ספק שהמושגים של צדק,שמירת חוק ונורמה הם מושגים שונים מאוד ביקום המקביל- ארץ בנימין.

    השבמחק
  147. אנונימי25.9.2011, 13:43

    דעותיי הפוליטיות זהות לשלך (ואנחנו מכירים גם אישית - עבדנו יחד בנתב"ג וגרתי במודיעין...). אבל - וזה אבל גדול (גם אני משרת במילואים מאז 99 ויצא לי כבר מספר פעמים לשרת בגזרת בנימין ושומרון) - הנוער שעושה את הדברים האלה הוא עבריין וצריך לכסח אותו אבל אלה אפילו לא 5% מהתושבים המדהימים שגרים שם שעדיין מלאים באהבת ישראל ובציונות - לא ניתקלתי מעולם בעוינות כלפי או כלפי החיילים שלי. אני לא אומר שהסיפור שלך לא אמין, אבל יכול להיות שהיית שם בתקופה קשה ובעייתית. שוב - המחבלים היהודים האלה צריכים לשבת מאחורי סורג ובריח! אבל הרוב המוחלט של המתנחלים הם אזרחים שומרי חוק וציונים אמיתיים!

    נ.ב.
    בגילוי הנאות בתחילת הפוסט היה עליך לספר עוד כמה דברים על תפקידיך הפוליטיים ;)

    השבמחק
  148. אנונימי25.9.2011, 19:32

    יפה כתבת ולבי אתך- הייתי שם, ספגתי שם, מכיר את האזור, הנפשות הפועלות ומערכת היחסים הסבוכה הזו.
    תיארת בצורה מצויינת ומדוייקת את ההרגשה הזו- שנה אחרי שנה אני אומר לעצמי ולחבריי לפלוגה בסוף תעסוקה משהו דומה מאוד לציטוט של מה שכתבת:
    "...אני את המילואים האלה מסיים עם תחושת בגידה. תחושה שירו בנו בגב. אני מסיים אותם עם השאלה: למה, לכל הרוחות, אנחנו נמצאים במקום שבו שני הצדדים שונאים אותנו...?"

    השבמחק
  149. היי חיים,
    לא קל להגיב לפוסט שלך כאן, ונצרכתי לפתוח אותו בשני טאבים במקום לגלגל אותו הלוך ושוב.

    לגלגל... כן! היות ובדבריך שזורים לא מעט דברים שרציתי להתייחס אליהם והם פזורים לכל אורכו(!) של פוסט זה.

    גילוי נאות:
    לא הייתי מגיע לקרוא פוסט זה לולא חבר אשר זרק לי אותו כטיזינג...

    מצאתי בדבריך מספר ליקויים בהבנה ובידיעה כמו גם אפולוגטיות מעושה בתחילת דבריך:

    "...בואו נתחיל מגילוי נאות, כדי שלמגיבים יהיה קל יותר למקד את מטר הגידופים שבטח אחטוף בגלל הטקסט הזה: אני לא ימני...."

    גילוי נאות נוסף מצידי:
    אינני סבור כי החלוקה בארץ שבין אנשים הינה בין ימין לשמאל. ממש לא.
    זו חלוקה
    שבין:
    שמאל אשר בחלקו הגדול (עוד לא כולם) פנה עורף לעמו
    לבין:
    יתר עם ישראל על שלל גווניו ודיעותיו

    אז, מזה ימין?...
    חלק מעמנו כתגובה מותנית ובלתי מבוקרת, בחר להיקרא "ימין" כדי להציג עמדה מול אלה אשר הביאו את המונח שמאל (נולד אמנם בצרפת) - מברית המועצות והקומוניזם הארור שטבח עשרות רבות של מליוני אנשים והמית ברעב עוד כמה עשרות מליונים אחרים, עד שהושלך למדמנת ההיסטוריה.

    אצלנו בארצנו הפלא ופלא, הוא מלא חיים ועזוז וגרורותיו נושאות שמות מרתקים - סוציאליזם, סוציאל דמוקרטיזם, ליברליזם, הומניזם ועד לאנרכיזם
    (לא הזכרתי את המרקסיזם והטרוצקיזם אבל... די לנו גם באלה.

    אני מדמה את השמאל למעין מגלשה אשר קציה התחתון נעוץ עמוק בתהום, תלולה מאד וחלקלקה.
    היושב עליה, חייב יהיה להגיע לתהום התחתיות....

    הגשתי לך הקדמה ארוכה זו כתגובה מכינה וכתגובה לפתיח האפולוגטי שלך.

    חיים ידידי, כשלת
    - אין "עם פלסתיני ערבי"!
    אם יש עם פלשתיני זה אך ורק עם ישראל עם שם ארצו שנכפה עליו ע"י אדריאנוס קיסר רומא ("גזירת שמד", אחת מהן)

    השימוש במונח זה הינו חלק מהג'יהאד אשר איננו אמור להיפסק עד אשר תוכחד ישראל לחלוטין כמידנה ריבונית של עמנו וכל היהודים "יזרקו ממנה לים או ישחטו, כמיטב המסורת הערבית המהוללת.

    חלק מן הג'יהאד, היות והוא משמש כיום את הטיעון השיקרי אודות קיומו השיקרי של "עם פלסתיני ערבי".

    יש תיעוד לכך, מכאן ועד סוף גלות ישראל בארצה...
    ---

    - אין "התנחלויות בלתי חוקיות יהודיות"
    יש הרבה כאלה ערביות. בכל רחבי ארצנו, כולל ביהודה ושומרון.

    "הריסת 3 בתים במגרון" עבורך זה רק אירוע אשר איננו מצדיק את מה שבא אחריו.
    אצל בני עמנו הגרים שם - זו התנקשות ישירה בהם ע"י מי שמייצג חוק לא חוקי נגדם.

    לא חוקי?.... בוודאי
    חוק המופעל סלקטיבית הינו חוק לא חוקי.
    הרי לא ראינו ממש הריסת בתי ערבים לא חוקיים כמעט בשומקום, לא בארץ ולא ביו"ש.

    ההנחה השמאלנית המיקדמית כאילו יו"ש הינה ערבית, הינה הנחה לקוייה מיסודה ומעוגנת בידי מיעוט שבמיעוט, אך מיעוט שניגע עמדות מפתח במדינתנו ומשם מטיל את ארסו וחיתיתו על עמנו שנותר שפוי (איך?!) ובא נתחיל מבג"צ... הא?!

    מכאן, שהפקודה למחות שלושה בתי יהודים, הינה נגועה ביותר ואיננה חוקית אם נבחן את יסודותיה באמת.

    תאר לך שמגיעים אליך עם דחפורים, אליך הביתה, ופשוט מפרקים אותו לגורמים ומותירים חורבות ממנו.
    אתה הרי תתמה - למה?
    ומישהו יבוא ויסביר לך דברים שלא מתקבלים על הדעת מדוע ביתך הינו לא חוקי.

    לא ממש תאהב את זה. נכון?
    יש סיכוי כי תבער מזעם על כך.
    במיוחד, לאחר שנודע לך כי זו עוד פעולה נוספת ברצף התנכליות לקיומך ואחיזתך ~החוקית~ בביתך.
    (לא עפ"י החוק השמאלני האובדני כמובן, והוא שמאלני!)

    לסיום (הרי חייבים לסיים היכןשהו)
    אציין כי הצהרתך כי: "אני לא ימני", איננה מבטיחה טובות. לא לעמנו בכל אופן. אולי - לערבים. בדוֹק!

    הצהרתך שבהמשך: "אני גם לא שמאלני קיצוני. אני מתנגד לסרבנות" מקלה אולי עמך, אך לא על מרעיך אשר אינם בדעתך, ואשר לא נראה לי כי תגנה או גינית אי-פעם את "דיעותיהם" / הסתותיהם, הן להשתמטות והן לבגידה בכולנו ועד למר"צנים המודיעים קבל "באלסתינים" וגם בני אדם - כי: "העלמותה של המדינה היהודית, רק תועיל לשלום ולדמוקרטיה באיזור"... (יש ציטוט אם תבקש)

    אשר לנוער השוליים המתפרע כנגד כולם
    מחד: אני מגנה מוקיע וסבור כי יש לתופסם ולהעמידם לדין
    מאידך: איך היית פועל אתה כאשר מדינתך שאמורה לתמוך ולהגן עליך - פועלת נגדך?....

    המדינה כאן הינה כמו בסרט הרובוטריקים בו גמד חלשלוש מתיישב בראש רובוטריק אימתני ופועל מכוחו.

    הגמד - אלה הם אשר שייכת עצמך אליהם כבר בפתיח
    הרובוטריק, לאסונינו - אלה מערכות השלטון והמדיה (ומה לא) של מדינתנו אשר הופקרו לידיו.

    אז, כמו שאומרים בעגה צבאית: "הגדל ראש" ובחן את התמונה כולה. זו האמיתית.

    תודה

    השבמחק
  150. עמי שלום,
    אנקוט בגילוי נאות ואומר שגם אני ממה שנקראה "רוב עם ישראל" שמבין שיש איום אמיתי מצד היושבים הערבים ביהודה ושומרון, ושבטוח שהחזרת שטחים לא תפתור את הבעייה או תביא שלום.
    אתה כמו רוב המצדדים בהתיישבות היהודים של באזור יהודה ושומרון, יורה אוטומטית שלל טעונים לעוסים ומוכרים לגבי המצב שם חלקם מוצדקים וחלקם מוצדקים פחות תוך היצמדות לניאנסים והעמדה על דיוק בפרטים.
    מה שאתה מפספס בגדול זה התייחסות לתחושת הכותב, שחושב שמרגיש שהוא אזרח שומר חוק תורם לחברה ואפילו אולי מבין כמוני שיש בעייה להחזיר את השטחים ובא ורואה מציאות שעד שלא נוכח בה פיזית, לא עולה על דעתו שקיימת במדינתו. זה לא סתם תחושות אוניברסליות, אלא תחושות אישיות של עלבון שאפילו אני כקורא חשתי בהם ומצאתי לנכון לסייע בהפצה.
    כל עוד תושבי יהודה ושומרון ותומכיהם, ימשיכו לירות מנטרות אידאולוגיות כנגד תחושות עלבון של אנשים שהם מלח הארץ, ציבור המתעבים את הנעשה שם יילך ויגדל. זאת למרות במקביל הולך וגדל הציבור שנבין שהחזרת השטחים לא מהווה פתרון למצב.
    נדב

    השבמחק
  151. אנונימי7.10.2011, 22:08

    עדיף שהיתה משתמט וזהו אתה עושה ממילא חרא עבודה כלפי התושבים היהודים של האזורים בשל דעותיך השמאלניות
    אתה נותן לערבים ומזיז מי שם את היהודים יא מזדיין בתחת אם הייתי בפלוגה שלך הייתי בועט לך בראש

    השבמחק
  152. אנונימי7.10.2011, 22:10

    אתה חרא של חייל ואתה עושה גם חרא עבודה
    חיליים שמאלנים כמוך זאת בדיוק הסיבה ללמה מתנחלים תוקפים אותכם

    השבמחק
  153. אנונימי23.11.2011, 19:06

    ישר כח, שומח אני לקרוא דברייך, בייחוד בתור לוחם המעביר את רוב שירותו בטיולים באיו"ש תוך כדי תקווה לצאת כבר מהמקום הזה שכן לצערי אינני רואה כבר אופציה אחרת. חייבים לעשות כל מה שצריך כדי להפסיק את שפיכת הדמים משני הצדדים.

    תודה

    השבמחק
  154. אנונימי14.12.2011, 6:29

    I eat shit from them in Hevron back in 1992. It came to levels that Elyakim Haetzni, those time an Israel MP slam my face... they tried to burn us alive in the KASBA.when i finished serving there i promised my self not to protect them ever again.
    Few more years i did MILOIM but never in the teritories.
    For the passed few years living in a normal EU country
    I had enugh of the shit
    they can forget about my taxes and about my kids protecting them.

    השבמחק
  155. גונן צינאדר14.12.2011, 9:59

    לצערי זה ככה כבר שנים עד שלא יכניסו לאחד מהם כדור בראש או ישברו לו רגל לא יתחיל שינוי , הם לא ישראלים וצה"ל פשוט צריך לעזוב אתם לבד שיסתדרו בלי עזרה.

    השבמחק
  156. אנונימי15.12.2011, 14:15

    כמה שזה מטריד. מטריד מאד. חמור. מזעזע. מגעיל. פלילי וכו - יש לי בקשה או שנים..

    אני אדם דתי וימני. כן.. אחד כזה עם קרניים..

    ממקדמי השנאה שבנינו - אין לי הרבה מה לבקש. הם הרי עטים על אירועים כאלה כמוצאי שלל רב. לא מעניין אותם אם מדובר ברוב או מיעוט, ואם הם מוקעים או לא.
    הם רוצים לשנוא - והמקרים האלה סך הכל נותנים להם תירוץ לפורקן השנאה.

    אני מבקש מהמתנדנדים בין שפיות לכניעה לשינאה -

    אל תיסחפו אחרי הזרם הפופוליסטי הזה המובל בתקשורת. איפה הם היו כשהיה מדובר על המחבלים השמאלנים שנאבקו בצה"ל בגדר בבלעין? למה שם הם לא הזדעזעו ומיהרו לבקש הגדרה כטרוריסטים.

    יש לטפל באנשים אלו כבכל פורעי חוק, אבל ללא תופי הטם-טם בסגנון צייד המכשפות

    השבמחק
  157. אתמול שמעתי אותך בתוכנית של יעל דן, הייתי חייבת לחפש את הבלוג ולקורא את כולו. הדו שיח שיעל ניסתה לעשות בינך לבין אלירז היה פשוט מרתק ומזעזע בו זמנית. מצד אחד הבחורה הזו, ילדה שאיני יודעת בת כמה היא אבל ברור שהיא ילדה, ומצד שני אתה. מדבר בהיגיון מנסה להגיע לשכל הישר שהיא כנראה לא ניחנה בו.
    אני רוצה להגיד לך שפתאום התחלתי להבין דברים שלא ראיתי בצורה כל כך בולטת עד שקראתי את הבלוג שלך.
    אנשים שכמותך ראויים להערצה ולשבח. לא יודעת איך זה אפשרי בכלל לשרוד שם אפילו 24 שעות.
    מחזקת את ידייך.. מי ייתן לא נצטרך יותר לשמור על ארץ בנימין... שימצא פתרון יעיל יותר!
    חזק ואמץ!
    כן ירבו כמוך!

    השבמחק
  158. כנראה שיש עוד סיבה אמיתית וטובה לעשות מילואים - לחשוף דברים כאלו. ישר כוח!

    השבמחק
  159. אנונימי8.12.2013, 18:53

    בתל אביב חמישה נערים פירקו איזה זקן במכות. ברעננה שלושה אנשים אנסו בברוטליות אישה. בראש העין פירקו כמה חברה ניידת סיור ושוטר נשלח לבית חולים לטיפול.
    מה זה אומר ? כלום. יש פושעים. חלקם בתל אביב וחלקם בבנימין. ככה פשוט. אם יש X אחוז פושעים באוכלסיה התלאביבית כנראה שיהיה את אותו X אחוז גם בבנימין. אה, כנראה שגם באילת יש כל מיני אנשים שמשחיתים או פוגעים בבסיסים ששומרים שם על הגבול. מה לעשות זה החיים. תתגבר על זה בבקשה וקח את הכל בפרופורציות. בטח לא צריך לצאת במסע תעמולה חסר עמוד שדרה כמו זה. מתנצל על האנונימיות. גם לי אין כח לקדיחות ובלבולי ביצים מכל מיני יפי נפש.

    השבמחק
  160. שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר לזרק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR APATA. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק