יום שבת, 7 באפריל 2012

בלעדי ביוטיוב: כבשת הרש

שלום וחג שמח, אדוני ראש הממשלה.

חזרתי לפני כשעתיים מליל הסדר אצל ההורים של אשתי. היה ממש נחמד. בדרך שמתי לב שהאוטו על חצי טנק דלק, אבל בגלל שהם גרים במבשרת ואנחנו בירושלים הייתי רגוע. לא נצטרך למלא ביום-יומיים הקרובים, ואתה יודע איך זה: טנק דלק של הניסאן טידה שלנו (בת 3, יד שניה מהשכרה) זה 45 ליטר או בעברית פשוטה: 360 ש"ח.

גם הקניות בסופר הפכו ליקרות מאוד, אדוני ראש הממשלה. אם רק לפני כמה חודשים יכולתי לסגור את הקנייה השבועית שלנו (תמיד אותם דברים: חיתולים, פירות וירקות, לחם, חלב, מעדני חלב וביצים ופה ושם שניצל לפי הצורך) על משהו כמו 450 ש"ח, עכשיו זה כבר 600 ש"ח.

יקר, אדוני. יקר לי.

אבל אני יודע שאין ברירה. אני יודע שאתה מאמין גדול בקפיטליזם ושאין שום סיכוי - אפילו לא תיאורטי - שאתה תנקוף אצבע כדי שיהיה לי קל יותר. לפי הלמ"ס אנחנו שייכים למעמד הבינוני. אני האיש הרזה שסוחב אותך, האיש השמן והעשיר, על הגב שלי.

התרגלתי.

אם חצי מיליון בני אדם בקיץ לא שכנעו אותך לשנות את דרכיך - גם הפוסט הזה לא יגרום לך להתעניין בשלומי. לשאול את עצמך למה הר-זהב הנודניק הזה נאנק כל כך ונלחם בשיניים רק כדי לצוף ולא לטבוע ולצלול במורד העשירונים.

אבל היום, כשחזרתי מליל הסדר רגוע (כי עוד יש דלק באוטו, תודה לאל), רציתי לשמוע קצת מוזיקה. פתחתי את יוטיוב כי לשמוע מוזיקה דרך המחשב זה פתרון לא רע כשהילדות ישנות. רציתי לשמוע את פוראבר יאנג של אלפאוויל. ככה זה כשאתה ילד אייטיז. רגע לפני השיר, עלתה הפרסומת הזאת:


אני לא יודע כמה עלה להפיק את הפרסומת שמבשרת לי שקיבלתי תוספת של 430 ש"ח לנטו כי אני אבא לילדה מתחת לגיל 3 (ותודה על 3 אריזות החיתולים או לחילופין על טנק הדלק. זה לגמרי שינה לי את החיים). אני גם לא יודע כמה אתה משלם כדי שהפרסומת הזאת תעלה לרשת ותוצג לישראלים שנכנסים ליוטיוב, אתר אמריקני.

אני יודע רק דבר אחד - זו פרסומת לליכוד, לממשלת הליכוד ולך אישית שאני מימנתי. אתה לוקח לי מס של 4 שקלים על כל ליטר דלק כי אתה אומר ש"למדינה אין כסף", ואתה מפיק מהמס הזה פרסומת בחירות. אתה לוקח לי תועפות במע"מ על מוצרי יסוד "כי אין ברירה" ואתה מפיק פרסומת שמי שצריך לשלם אותה היא תנועה פוליטית.

תתבייש לך ביבי נתניהו. תתבייש.

אתה מספיק עשיר, עם 2 הבתים (הוילה בקיסריה והבניין השלם ברח' עזה ברחביה, ירושלים) שהמסים שלי משלמים על אבטחתם למרות שהם ריקים לחלוטין כדי לשלם על הפרסומת הזאת מכספך. המפלגה שלך יכולה להרשות לעצמה להפיק תשדיר כזה, אם היא רוצה לפרגן לך ולא לגעת חלילה בכסף המשפחתי. 

למה מהמסים שלי?

למה?

וזה לא אכפת לי אם להפיק את הפרסומת הפרטית שלך עלה רק שקל אחד - זה שקל אחד יותר מדי. זה שלי, ביבי נתניהו - שלי!

זה לא כסף של עסק פרטי שמכר סחורה ללקוחות שלו ועכשיו הבעלים יכול לעשות איתו מה שהוא רוצה. זה כסף ששייך לי, שלקחת ממני כי הדיל ביני לבין הממשלה הוא שאני משלם והיא משתמשת בכסף שאני משלם כדי לתת לי שירותים. לא כדי לתת אותם לך.

אתה מבין, ביבי? אתה מבין שאתה גזלן? שלקחת את כבשת הרש לעצמך?

תתבייש לך, בנימין נתניהו או ביבי או ראש הממשלה או איך שזה לא יהיה שאתה רוצה לקרוא לעצמך. תתבייש. הסרטון הזה באמת מסכם את הקדנציה שלך.

 אדישות, זחיחות, אטימות.

תגובה 1: